اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

استان قم در زمینه تامین کالاهای اساسی سربلند است/لزوم برخورد بازدارنده با گران فروشی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: استان قم در زمینه تامین کالاهای اساسی سربلند بیرون آمد، این مساله نتیجه پیگیری‌های لازم برای تامین این کالاها برای استان بود.

استان قم در زمینه تامین کالاهای اساسی سربلند است/لزوم برخورد بازدارنده با گران فروشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در استان قم اظهار کرد: باید مصوبات کارگروه تنظیم بازار در استان به موقع اجرا شود تا شاهد اعتماد مردم به متولیان امور در استان قم باشیم، در این راستا با فروشگاه‌های گران فروش در استان برخورد می‌کنیم و برای یکی از فروشگاه‌های بزرگ در این خصوص پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: دادستانی قم از تصمیمات کارگروه تنظیم بازار در استان حمایت قضایی می‌کند و آماده اعطای ارائه مجوز برای پلمپ فروشگاه‌های متخلف و گران فروش است، مردم خواستار برخورد بازدارنده با گران فروشان در قم هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: حبوبات در کشور غالبا وارداتی است و مشکلات پیش آمده در واردات حبوبات موجب گرانی آن در کشور شده است، البته حبوبات به اندازه کافی در استان قم وجود دارد و به این دلیل باید با افزایش چشمگیر قیمت این کالا در بازار به عنوان مصداق گران فروشی برخورد کرد، نباید با افزایش غیرمنطقی قیمت حبوبات موجود در استان مواجه باشیم.

غضنفری برخورد بازدارنده با گران فروشی در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید واحد بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات استان در این زمینه به صورت فعال تر در بازار حضور داشته باشند، آن‌ها باید گزارشی در خصوص برخورد با گران فروشی ارائه بدهند.

وی ادامه داد: استان قم در زمینه تامین کالاهای اساسی سربلند بیرون آمد، این مساله نتیجه پیگیری‌های لازم برای تامین این کالاها برای استان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: باید نگاه حمایتی از اصناف استان داشته باشیم، اصناف قم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کردند و اصناف استان متحمل ضرر زیادی به دلیل شیوع کرونا شدند.

انتهای پیام/78004/آ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول