اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قیمت قند آزاد شد

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با اشاره به آزاد شدن قیمت قند گفت: قیمت قند برای مصرف کننده 8 هزار تومان است.

قیمت قند آزاد شد

جلیل علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، بخشی از واحدهای صنفی تعطیل و بخشی نیز که فعالیت داشتند با رکود مواجه شدند.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر کالا به وفور در بازار وجود دارد، گفت: اما وضعیت بازار اصلا مطلوب نیست و در رکود به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه حبوبات افزایش قیمت چشمگیری داشته است، افزود: همچنین برنج داخلی نیز 10 درصد و قیمت تن ماهی، یک سری شوینده‌ها نیز 10 درصد افزایش داشته ولی قیمت روغن و خرما ثابت بوده است.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه به علت گرانی کالاها مردم خرید خود را کاهش داده‌اند، تصریح کرد: فعالان این صنف در این مدت زمانی که شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم، به اندازه 6 ماه ضرر کردند.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان همچنین در ارتباط با وضعیت شکر و موجودی آن در بازار نیز گفت: شکر به قیمت مصوب تنظیم بازار در بین واحدها توزیع شده است و به صورت سه کیلویی در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 60 تن شکر در بین واحدها توزیع شده است، تصریح کرد: مشکلی از لحاظ دسترسی به شکر در بازار وجود ندارد.

علی‌محمدی همچنین از آزادسازی قیمت قند در بازار خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر قیمت قند برای مصرف کننده 8 هزار تومان است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول