اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع پایان نامه و رساله درشهریور/ دفاع مجازی رو به پیشرفت است

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره پیشرفت برگزاری جلسات دفاع مجازی، گفت: تعداد جلسات دفاع در نیم سال دوم تحصیلی بیشتر از نیم سال اول است و در شهریور ماه با پیک جلسات دفاع روبه رو هستیم.

مواجهه دانشگاه ها با اوج دفاع پایان نامه و رساله درشهریور/ دفاع مجازی رو به پیشرفت  است

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره برگزاری جلسات دفاع پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌ دکترا در دانشگاه تهران که طبق ابلاغ دانشگاه باید به صورت الکترونیکی برگزار ‌شود، اظهارداشت: جلسات دفاع به صورت مجازی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: همچنان که نخستین جلسه غیر حضوری دفاع پایان‌نامه در دانشگاه تهران اردیبهشت ماه انجام شد و روند برگزاری جلسات دفاع رو به افزایش است. 

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره پیشرفت برگزاری جلسات، گفت: همواره تعداد جلسات دفاع در نیم سال دوم تحصیلی بیشتر از نیم سال اول است به طوری که در شهریور ماه هر سال با پیک جلسات دفاع روبه رو هستیم. اما تا این زمان از نیم سال تحصیلی دوم امسال تعداد دفاع ها مانند قبل نبوده است و شهریورماه امسال هم با پیک دفاع روبه رو خواهیم بود. 

*فرصت دانشجویان برای دفاع 

وی درباره فرصت دفاع پایان‌نامه و رساله در دانشگاه تهران، خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در نیم‌سال تحصیلی قبل تا پایان سال ۹۸ مجاز به دفاع از پایان‌نامه یا رساله خود بوده و نتوانستند به دلیل وضع موجود دفاع کنند حداکثر تا پایان شهریور ماه امسال بدون پرداخت شهریه مجاز به دفاع هستند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که برای دفاع از پایان نامه یا رساله خود در ترم جاری برنامه‌ریزی کرده‌ بودند هم می توانند تا پایان مهرماه امسال دفاع کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول