اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آزاد شدن خروج ژل ضد عفونی کننده از قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: خروج ژل ضد عفونی کننده از استان قم آزاد شده، تولید استان در زمینه این کالا مازاد بر نیاز است.

آزاد شدن خروج ژل ضد عفونی کننده از قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت قیمت حبوبات در استان قم اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار در جلسات اخیر در استان به مساله افزایش قیمت حبوبات در قم ورود کرده است، حبوبات کشور بیشتر وارداتی است و افزایش قیمت حبوبات از مبدا است که منحصر به قم نیست.

وی ادامه داد: خروج ژل ضد عفونی کننده از استان قم آزاد شده، تولید استان در زمینه این کالا مازاد بر نیاز است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در زمینه برنج در استان مشکلی نداریم و نیاز استان به این کالای اساسی تامین است، نباید قیمت برنج دولتی در بازار حتی یک ریال از قیمت مصوب بالاتر عرضه شود.

سیجانی با اشاره به نیاز استان قم به کالاهای اساسی اظهار کرد: نیاز قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی در استان برای تهیه بسته‌های ارزاق برای نیازمندان را تامین کردیم، البته ساماندهی این گروه‌ها از سوی استانداری یا فرمانداری یک ضرورت است.

وی ادامه داد: ذخیره استان قم در زمینه کالاهای اساسی خوب است، اما باید تلاش‌های لازم برای جذب بیشتر این کالاها به استان صورت بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان شن و ماسه خواستار افزایش قیمت این محصول هستند، قیمت شن و ماسه در قم نسبت به شهرهای دیگر پایین تر است و این مساله موجب خروج شن و ماسه قم از استان می‌شود، تولیدکنندگان استان باید ابتدا تقاضای قم را تامین کنند و مازاد نیاز استان را به شهرهای دیگر بفرستند.

انتهای پیام/78004/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول