اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افزودن 900 تن به سهمیه تخصیصی برنج قم

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم گفت: مجوز تخصیص 900 تن برنج دیگر برای استان صادر شده است و به دنبال جذب شکر بیشتری به قم هستیم.

افزودن 900 تن به سهمیه تخصیصی برنج قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهزاد رادمنش ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی استان قم اظهار کرد: مجوز تخصیص 787 تن شکر و 787 برنج برای استان برای ماه مبارک رمضان داشتیم که بخش عمده این سهمیه به استان قم حمل شد.

وی ادامه داد: مجوز تخصیص 900 تن برنج دیگر برای استان قم صادر شده است و به دنبال جذب شکر بیشتری به استان هستیم و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم افزود: در ماه‌های پایانی سال گذشته کالاهای اساسی همچون شکر و برنج به وفور وارد استان شد، برخی از گرانی‌ها منشا خارج از استانی دارد و گاهی مشکلات وارداتی موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار شده است.

رادمنش موجودی گندم در سیلوی قم را 33 هزار تن دانست و تصریح کرد: رکورد ذخیره سازی گندم در استان طی ماه‌های آتی شکسته می شود و گندم مرغوب در حال حمل به استان قم است.

انتهای پیام/78004/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول