اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی به دنبال لغو پروازها در 25 فرودگاه کشور

سه شرکت هواپیمایی دلتا، جت بلو و اسپریت آمریکا از وزارت حمل و نقل این کشور خواستند تا مجوز لغو پروازها به 25 فرودگاه در این کشور را صادر کند.

شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی به دنبال لغو پروازها در 25 فرودگاه کشور

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، سه شرکت هواپیمایی دلتا، جت بلو و اسپریت آمریکا، از وزارت حمل و نقل این کشور خواستند تا مجوز لغو پروازها با مبدا یا مقصد 25 فرودگاه، را صادر کنند.

به خاطر شیوع ویروس کرونا، میزان مسافرت‌های هوایی در آمریکا 95 درصد کاهش داشته و فرودگاه‌ها در تلاش هستند با کاهش هزینه‌ها، به فعالیت خود ادامه دهند.

شرکت جت بلو، خواستار توقف پروازها به 16 فرودگاه از قبیل شیکاگو، آتلانتا، هیوستون، سیاتل، لاس وگاس، فیلادلفیا، دالاس و دیترویت، تا روز 30 سپتامبر شدند.

شرکت دلتا نیز، درخواست لغو پروازها به 9 فرودگاه در ایالت میشیگان، ماساچوست، کارولینای جنوبی،‌آیداهو، جورجیا و فلوریدا را به وزارت حمل و نقل آمریکا، داده است.

شرکت دلتا می‌گوید: البته مسافران همچنان می‌توانند از فرودگاه‌های نزدیک برای سفر به این ایالت‌ها، استفاده کنند.

دلتا می‌گوید: بین روزهای 1 تا 22 آوریل در پروازهای با مبدا یا مقصد این ایالت‌ها، فقط بین یک تا 14 مسافر حضور داشتند.

شرکت اسپریت هم، به دنبال دریافت مجوز لغو پروازها به فرودگاه‌ها در کارولینای شمالی، دنور، مینیاپولیس، سیاتل، پورتلند، سنت پال، و فونیکس، شده و اعلام کرده است: با توجه به رسیدن تقاضا به صفر در شرایط کنونی، انجام این پروازها، نه تنها درآمد ندارد بلکه بار مالی به شرکت، دارد.

در صورتی که ایرلاین‌های آمریکایی بخواهند از تسهیلات وزارت خزانه‌داری این کشور استفاده کنند، مجبور هستند پروازهای خود را در یک سطح حداقلی انجام دهند مگر آنکه بتوانند‌،‌مجوز لغو آنها را دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول