اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

شعله شریعتی و نگارش سریالی با موضوع «کرونا»

نویسنده سریال «بوم و بانو» گفت: مدتی است روی چند فیلم نامه کار می کنم و یکی از این فیلم نامه ها طرحی دارد که درباره شیوع ویروس کرونا در جهان است که طرحش را خودم نوشته و پیشنهاد دادم.

شعله شریعتی و نگارش سریالی با موضوع «کرونا»

«شعله شریعتی» نویسنده سریال «بوم و بانو» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: این روزها مشغول نگارش طرح هایی هستم که از گذشته در دست داشتم.

وی ادامه داد: مدتی است روی چند فیلم نامه کار می کنم و یکی از این فیلم نامه ها طرحی دارد که درباره شیوع ویروس کرونا در جهان است که طرحش را خودم نوشته و پیشنهاد دادم. 

این نویسنده همچنین افزود: اصولا قصه خوب برایم اولویت دارد و اینکه در کدام مدیوم بنویسم برایم مهم نیست چراکه اگر قصه خوب و جذاب باشد مخاطب خود را در هر مدیومی که باشد سینما تلویزیون و شبکه خانگی پیدا می کند. 

شریعتی این روزها نگارش سریال «بوم و بانو» را به پایان رسانده است که به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه سیما در حال تهیه است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول