اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آمادگی بانک کشاورزی برای مساعدت به شیلات‌داران سرخون

در جوابیه بانک کشاورزی آمده است: بانک کشاورزی آمادگی دارد بر اساس دستورالعمل‌های سال جاری خود نهایت مساعدت را جهت سایر بهره‌برداران طرح شیلات منطقه میانکوه بعمل آورد.

آمادگی بانک کشاورزی برای مساعدت به شیلات‌داران سرخون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، این رسانه در روزهای گذشته گزارشاتی از مشکلات واحدهای تولیدی استان منتشر کرده است.

یکی از این گزارشات مربوط به تولیدکنندگان، قنادان و شیرینی‌فروشان است که پیرامون موضوع توزیع شکر مطالباتی را از متولیان امر به خصوص شرکت غله، سازمان صمت و معاون اقتصادی استانداری مطرح کردند. (برای جزییات بیشتر کلیک کنید)

بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با صدور جوابیه‌ای در خصوص مساعدت‌های صورت گرفته به شیلات‌داران منطقه میانکوه توضیح داد. متن جوابیه در زیر آمده است:

با سلام و احترام؛ در خصوص درج گزارش خبری آن خبرگزاری با عنوان سم سوء مدیریت بر جان بزرگترین شیلات کشور و در ادامه آن در مورد عملکرد بانک کشاورزی در خصوص تسهیلات طرح  شیلات رفن، مورخ 99/2/7 ، پاسخ این مدیریت بشرح ذیل جهت استحضار و انتشار ارسال می‌گردد.

طرح شیلات رفن در سال‌های 1391 الی 1393 با معرفی سازمان جهاد کشاورزی استان و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به مجریان طرح پرداخت گردید. لیکن با توجه به نشتی خط لوله نفت و آلوده شدن آب منطقه، متاسفانه طرح مذکور با مشکل مواجه گردید که بر اساس پیگیری‌های مقامات استانی از جمله استانداری و سازمان جهاد کشاورزی مقرر شد خسارت وارده به بهره‌برداران از طریق مراجع ذیربط جبران گردد.

در این راستا، جلسات مکرری در محل استانداری استان، سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و با حضور مسؤولان مربوطه و نماینده و تعدادی از بهره‌برداران تشکیل گردید (از جمله جلسه مورخ 98/10/10 و جلسه مورخ 98/11/6  که صورتجلسات مذکور در این بانک محفوظ می‌باشند) و مقرر شد: غرامت دریافتی از مراجع مربوطه به بانک کشاورزی انتقال و این بانک در قالب دستورالعمل‌های موجود مساعدت لازم را اعمال نماید.

لذا بانک کشاورزی با توجه به شرایط بوجود آمده و به منظور حمایت از تولیدکنندگان مماشات کامل را در سنوات گذشته با بدهکاران بعمل آورده و نهایتا در سال 1398 با مراجعه و همکاری 20 نفر از بهره‌برداران و بر اساس بندهای قانونی اجرا شده ضمن  بخشودگی مبلغ 10.725.000.000 ریال از سود و متفرعات بدهی مطالبات این تعداد از بهره‌برداران را تسویه و یا استمهال نمود.

در حال حاضر نیز بانک کشاورزی طبق روال گذشته آمادگی دارد بر اساس دستورالعمل‌های سال جاری خود نهایت مساعدت را جهت سایر بهره‌برداران بعمل آورد.

ضمنا رونوشت رضایت نماینده بهره‌برداران طرح شیلات رفن، آقای اسماعیل بهمنی از عملکرد بانک کشاورزی جهت درج در جوابیه به پیوست ارسال می‌گردد.

شایان ذکر است، خدمات بی‌نظیر بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری، علی‌الخصوص طی سه سال گذشته، بارها مورد تقدیر کتبی و شفاهی مقامات محترم استان قرار گرفته و  برای همه مردم، مخصوصا بخش دامداری و کشاورزی استان کاملا نمایان و شفاف می‌باشد/ روابط عمومی بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول