اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

چشم سرمایه‌گذاران طلا به نشست فدرال رزرو/ طلا 1701 دلار

قیمت هر اونس طلا در پی انتظار سرمایه گذاران برای تصمیمات پولی فدرال رزرو در اواخر امروز 1700 دلار قیمت‌گذاری شد.

چشم سرمایه‌گذاران طلا به نشست فدرال رزرو/ طلا 1701 دلار

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، به دنبال خوش بینی کم شدن محدودیت‌ های ناشی از شیوع کرونا که می‌تواند سبب تقویت دارایی های دیگر شود و اینکه سرمایه گذاران در انتظار تصمیمات پولی فدرال رزرو در اواخر امروز هستند، قیمت طلا چندان با 1700 دلار فاصله نگرفت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 6.46 دلار کاهش 1701.33 دلار فروخته شد.

جولیوس بائر، تحلیلگر کارستن منکه گفت: «اندک کشورهایی در حال برنامه ریزی برای کاهش اقدامات محدودیت زا هستند و این سبب شد تا به طلا فشار کاهشی وارد شود.»

«عوامل بنیادین کافی برای تقویت طلا به واسطه جذابیت امنیت آن وجود دارد اما در خرید برای طلا آشفتگی دیده نمی شود هرچند بی ثباتی ناشی از شیوع کرونا و همچنین بی ثباتی در اقتصاد بسیار بالاست و همین سبب می شود طلا واقعا فرصت از دست بدهد. با تمامی این موارد، طلا در نزدیکی سطح 1700 دلار مانده است.»

سرمایه گذاران امید دارند همه گیری احتمالا در بخش هایی از آمریکا، اروپا و استرالیا به تدریج محدودیت ها را رفع کند. نیوزیلند اجازه برخی از کسب و کارها امروز بازگشایی شوند.

تمامی چشم ها به فدرال رزرو معطوف است که قرار است اواخر امروز نتیجه نشست آن منتشر شود. بانک مرکزی اروپا نیز در روز پنج شنبه نشست دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول