اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کسب رتبه دوم آذربایجان‌غربی در جلب مشارکت‌ برای تهیه بسته‌های معیشتی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی رتبه دوم کشور در جلب مشارکت‌های مردمی را در بحث حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا به خود اختصاص داد.

کسب رتبه دوم آذربایجان‌غربی در جلب مشارکت‌ برای تهیه بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی بعد از ظهر امروز در هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی که در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه بی توجهی به رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند موجب تشدید شیوع بیماری کرونا می‌شود، اظهار کرد: فعالیت مجدد صنوف کم ریسک به منزله پایان کرونا نیست و باید توجه داشت بی توجهی نسبت به فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند باعث تشدید شیوع بیماری می‌شود.

وی ضمن تبریک روز خلیج فارس و ضرورت تبیین خدمات و اقدامات نظام و دولت به مردم، افزود: انعکاس تلاش مسئولین در راستای ارتقای خدمات رسانی به مردم نقش بسزایی در تقویت مشارکت های اجتماعی دارد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی توجه رسانه‌ها به آگاه‌سازی عمومی در طرح فاصله‌گذاری هوشمند و برجسته‌سازی و اطلاع‌رسانی مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت کرونا را دو امر مهم دانست و گفت: نقش آفرینی آگاهانه رسانه‌ها در این دو مقوله موجب قطع سریع‌تر زنجیره انتقال ویروس کرونا می‌شود.

مصطفوی با اشاره به اینکه مصوبات ستادهای ملی و استانی برای همه دستگاه‌های اجرائی لازم‌الاجرا است، گفت: استان در تامین بسته‌های معیشتی ویژه افراد نیازمند موفق عمل کرده است.

وی به کسب رتبه دوم استان در جلب مشارکت‌های مردم در جذب کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: حضور خیرین در این امر خطیر جای قدردانی دارد و امیدواریم این کمک‌ها استمرار داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در خبررسانی‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها صحت خبر نباید فدای سرعت شود، متاسفانه شاهدیم در برخی خبررسانی‌ها صحت فدای سرعت می‌شود.

مصطفوی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده و راهگشا موجب تقویت خدمت‌رسانی به مردم می‌شود، گفت: از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به روزهای خوش دریاچه ارومیه گفت: عنایت خداوند و مجموعه اقدامات دولت در ساماندهی وضعیت دریاچه ارومیه باعث شده تا دریاچه حال بهتری داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: احیای دریاچه ارومیه مصوبه نخست دولت تدبیر و امید بوده و امروز با هزینه کرد بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان توانسته از طریق اقداماتی چون لایروبی، مهار آبها و مدیریت کشاورزی و ساخت سد نقش بسزایی در احیای دریاچه ارومیه داشته باشد.

مصطفوی از رسانه‌ها و شورای اطلاع‌رسانی خواست تا نقش و سهم دستگاه‌های اجرایی در احیای دریاچه ارومیه را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول