اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برگزاری مهرواره «مشاغل» برای کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید»

مدیرکل کانون آذربایجان شرقی از برگزاری مهرواره مشاغل ویژه کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید» خبر داد.

برگزاری مهرواره «مشاغل» برای کودکان و نوجوانان در سال «جهش تولید»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی علی بینش اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های ملی و بومی در زمینه مشاغل برای کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندسازی آنان و نیز کشف و معرفی استعدادهای آینده‌سازان میهن اسلامی در این عرصه از مهمترین اهداف برگزاری مهرواره مشاغل است.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: شیوه‌نامه و فراخوان این مهرواره در سال گذشته تدوین شده بود که به جهت شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا به سال جاری موکول گردیده و باتوجه به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری، با ابعاد گسترده‌تر و متناسب با اهداف این نامگذاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای این مهرواره نهایت استفاده را خواهیم کرد، افزود: در صورت تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام برگزاری مهرواره مشاغل، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای مراحل مختلف مهرواره پیش‌بینی شده است.

بینش معرفی مشاغل مجازی در بخش‌های فرهنگی و هنری و متناسب با علاقه‌مندی و نیاز مخاطبان و معرفی و پرورش استعدادهای این عرصه، از بین کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این مهرواره عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول