اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

15 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبفا در سقز انجام می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سقز گفت: امسال 15 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب در این شهرستان اجرا می‌شود.

15 کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آبفا در سقز انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عباس ولایتی صبح امروز در مراسم  آغاز پروژه اصلاح فاضلاب کهریزه سقز اظهار داشت: پروژه ساماندهی فاضلاب روستای کهریزه سقز تا یک‌ماه آینده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح بیان کرد: پروژه ساماندهی فاضلاب روستای کهریزه در شهرستان سقز با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهر سقز دو کیلومتر اصلاح توسعه آب و فاضلاب با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سقز گفت: امسال نیز تلاش خواهیم کرد ۱۵ کیلومتر عملیات اصلاح شبکه آب و فاضلاب شهرستان را اجرا کنیم.

ولایتی یادآور شد: در سال گذشته همچنین ۷۵ کیلومتر توسعه خط و شبکه آب و فاضلاب در روستاهای این شهرستان با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شد و برای امسال نیز اجرای ۱۰۰ کیلومتر خط و شبکه انتقال را در دستور کار داریم.

وی در خصوص آغاز پروژه اصلاح فاضلاب روستای کهریزه سقز نیز گفت: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت و به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر به مدت یک‌ماه اجرا می‌شود.

همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این مراسم با بیان اینکه پروژه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و خط انتقال آب روستای کهریزه و فرودگاه سقز اجرا می‌شود، تصر یح کرد: روستای کهریزه در نزدیکی سقز سال‌ها بود که از مشکل کم‌آبی رنج می‌برد و برنامه‌ریزی برای حل سریع مشکل این روستا بسیار ارزشمند است.

کامیل کریمیان افزود: همچنین شبکه فاضلاب این روستا، فرودگاه سقز، پلیس راه و تمام اماکن این مسیر جمع‌آوری و به شبکه تصفیه‌خانه فاضلاب سقز وصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این فعالیت عمرانی، ردیف اعتباری وجود نداشت از تلاش‌های مدیرعامل آب و فاضلاب استان کردستان برای رسیدگی و حل و فصل این مهم تشکر کرد.

انتهای پیام/2330/72

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول