اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

طبخ و توزیع بیش از ۵۵ هزار پرس غذای حضرتی بین فقرا و مستمندان در ماه رمضان

به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، روزانه بیش از ۱۸۰۰ پرس غذای حضرتی بین فقرا، مستمندان و مجاورین در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اداره نذورات و هدایای مردمی هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برپایی سفره افطار و پذیرایی از زائرین گرامی می‌کرد که با توجه به شرایط پیش‌آمده در خصوص بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه زائرین و مجاورین به آستان مقدس، امسال خادمین این بارگاه ملکوتی با حضور در مناطق محروم به توزیع غذای متبرک حضرتی می‌پردازند تا نیازمندان میهمان سفره احسان حضرت سیدالکریم (ع) در لحظات افطار باشند.

اداره نذورات آستان مقدس با مشارکت بانیان خیر در تمام ایام ماه مبارک رمضان به صورت روزانه اقدام به طبخ و توزیع غذای نذوراتی می‌کند که در مجموع بیش از 55 هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان بین فقرا، محرومان و مجاورین توزیع خواهد شد.

بانیان خیر می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانکی ۵۱۰۳-۱۹۴۲-۴۶۱۰-۶۳۹۳ واریز یا از طریق شماره تماس ۵۵۹۳۸۰۰۹ نیز اقدام فرمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول