اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص 100 میلیون یورو برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری

مدیرکل منابع طبیعی نوشهر گفت:‌ ‌امسال با موافقت مقام معظم رهبری 100 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری به سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اختصاص یافت.

اختصاص 100 میلیون یورو برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- نوشهر، عبدالرضا سنگاری در نخستین جلسه ستاد صندوق توسعه ملی این اداره کل در سال جدید با بیان اینکه مردم از پروژه‌ها و اقدامات منابع طبیعی استقبال خوبی داشتند، افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال گذشته چهار بند سرشاخه‌گیر بر روی رودخانه‌های غرب مازندران در حال احداث است که می‌تواند جلوی سیلاب‌های فصلی را سد کند.

وی از مطالعه 9 حوضه غرب مازندران برای احداث بند سرشاخه‌گیر خبر داد و افزود: امسال از این تعداد سه تا چهار بند مشبک سرشاخه‌گیر با اولویت احداث می‌شود، برای اجرای این پروژه‌ها حدود 100 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اعتبار پیش‌بینی شده است.

 مدیرکل منابع طبیعی نوشهر خاطرنشان کرد:‌ ‌امسال با موافقت مقام معظم رهبری 100 میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری به سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اختصاص یافت.

سنگاری به تشریح برنامه‌های سازمان جنگل‌ها در سال جاری پرداخت و افزود: برنامه 9 در 99 که از سوی سرپرست سازمان جنگلها ابلاغ شد می‌تواند در سال جهش تولید باعث تسریع در امور منابع طبیعی شود و این اداره کل خوشبختانه از گذشته گام‌های مناسبی در این زمینه برداشته است.

وی از تمام کارکنان اداره کل برای پیشبرد اهداف سازمانی در سال گذشته قدردانی و بر لزوم همدلی و تلاش مضاعف در سال جاری تأکید کرد.

انتهای پیام/86041/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول