اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

کاهش اثرات اقتصادی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی

چالش «پنجاه -پنجاه» با هدف مبارزه با اثرات اقتصادی ویروس کرونا در کشور به همت گروهی از دانشجویان و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

کاهش اثرات اقتصادی ویروس کرونا با چالش 50-50 محققان ایرانی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگز اری فارس، چالش «پنجاه -پنجاه» با هدف مبارزه با اثرات اقتصادی ویروس کرونا در کشور به همت گروهی از دانشجویان و با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی (کهربا) دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که گروهی از دانشجویان کشور با همکاری کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) با طراحی چالش خلاقانه «پنجاه- پنجاه (Fifty-Fifty)» به مبارزه با اثرات اقتصادی ویروس کرونا رفتند.

پنجاه- پنجاه یک جنبش جهانی است که برای کاهش اثرات اقتصادی ویروس کرونا بر افرادی که تحت تأثیر این پاندمی با کاهش یا قطع درآمد روبرو شده‌اند، طراحی شده است.

شرکت‌کنندگان در این چالش ۵۰ درصد از درآمد یک هفته یا یک ماه خود را به انتخاب خود با یک یا چند نفر که درآمد آنها تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرارگرفته، تقسیم و در پایان در وب‌سایت www.۵۰۵۰.ngo  اطلاعات خود را ثبت می‌کنند.

در این وب‌سایت تعداد شرکت‌کنندگان در این چالش به تفکیک کشور نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول