اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیدا کردن راهکارهای کوتاه مدت می‌تواند جهشی در حل مسائل کشور ایجاد کند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه پیدا کردن راهکارهای کوتاه مدت می‌تواند جهشی در حل مسائل کشور ایجاد کند، گفت: پیش از این نشان داده‌ایم که در کشورمان تهدیدها را با تدبیر، برنامه‌ریزی و انعطاف در حوزه‌های مختلف قانونی و اجرایی، می‌‌توانیم تبدیل به فرصت کنیم.

پیدا کردن راهکارهای کوتاه مدت می‌تواند جهشی در حل مسائل کشور ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در همایش تجلیل از کارگران گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه این استان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در کشور داریم باید برای برون رفت از آن، تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی افزود: پیش از این نشان داده‌ایم که در کشورمان تهدیدها را با تدبیر، برنامه‌ریزی و انعطاف در حوزه‌های مختلف قانونی و اجرایی، می‌‌توانیم تبدیل به فرصت کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیدا کردن راهکارهای کوتاه مدت می‌تواند جهشی در حل مسائل کشور ایجاد کند، خاطرنشان کرد: همواره به صورت میدانی از واحدهای تولیدی بازدید کرده‌ام و ارتباط داشته‌ام، به طور مثال واحد‌ی داریم که به محض آنکه فشاری به آن‌ها وارد می‌شود کارگر را برای بیمه بیکاری معرفی می‌کند، همچنین کارفرمایی داریم که با تمام توانش کارگر را نگه داشته‌ است تا بیکار نشود.

پژمان‌فر با بیان اینکه ارتباط تنگانگی بین دستگاه اجرایی، قانونگذاری و قضایی خراسان رضوی وجود دارد، عنوان کرد: در این استان این ارتباط وجود دارد، از استاندار خراسان رضوی هم تقدیر می‌کنم، چراکه تمام تمرکز استان را در این موضوعات اقتصادی برای حل مسائل گذاشته‌اند و همواره پای کار بوده‌اند.

انتهای پیام/ 70031/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول