اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اهدا 650 بسته حمایتی به نیازمندان/تجلی مدیریت انقلابی در رزمایش مواسات

در اولین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه تعداد 650 بسته حمایتی و فرهنگی به خانواده‌های نیازمند در شهرستان اردکان اهدا شد.

اهدا 650 بسته حمایتی به نیازمندان/تجلی مدیریت انقلابی در رزمایش مواسات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، اولین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه با اهدا 650 بسته معیشتی و فرهنگی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در اردکان برگزار شد.

امام‌جمعه اردکان در این برنامه ضمن تشکر و قدردانی از همه‌کسانی که به هر نحوی در این کار خیر شرکت کردند، گفت: در روایتی است که اگر انفاق و صدقه‌ای انجام شود و هشتاد نفر واسطه بشوند همه آن‌ها در اجر و ثواب آن شریک هستند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر با اشاره به نکته‌ای قرآنی در خصوص پذیرش اعمال افزود: خدای متعال ملاک عمل را قبولی آن قرار داده است لذا عملی که خداوند قبول کند اگرچه کم باشد بلکه زیاد است و چیزی که خدا قبول نکند اگر زیاد هم باشد کم است و فایده‌ای ندارد.

فرماندار اردکان در ادامه بابیان اینکه پس از پیروزی انقلاب ارگان‌هایی به‌فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تشکیل شد که در حفظ نظام بسیار باارزش و کارآمد است و در برخی از مقاطع کشور را از نابودی نجات داد، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌منظور مهار و کنترل این بیماری، دولت به‌تنهایی قادر نبود کاری انجام دهد و این مردم بودند که با حضور خود نقش‌آفرینی کردند و ما شاهد خلق صحنه‌های همدلی و همراهی مردم در این زمینه بودیم.

بهروز شهابی زاد اظهار داشت: بسیاری از کشورهایی که ادعا می‌کنند از ما قوی‌تر هستند در این بحران نتوانستند کاری بکنند و حتی در مسائل بهداشتی و درمانی خود مانده‌اند چه برسد به اینکه بخواهند به مردم خود نیز کمک و یاری برسانند.

وی بابیان اینکه با دستور به‌موقع و بجای رهبر معظم انقلاب مینی بر تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، افزود: این رزمایش در شهرستان اردکان با محوریت امام‌جمعه محترم و با همکاری سایر نهادها، خیرین و مردم در حال انجام است که امیدواریم با تداوم این کمک‌ها از این مرحله نیز عبور کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای فرهنگی و کارگر، گفت: مقام معظم رهبری در موضوع شیوع ویروس کرونا مدیریتی مثال‌زدنی را رقم زدند و ما اعتقادداریم که در جنگ تمام‌عیار قرار داریم.

سرهنگ سید اسدالله امامی همدلی و همراهی ایجادشده بین همه دستگاه‌ها را قابل‌تأمل دانست و افزود: این همدلی به خاطر نقش ولایت‌فقیه در این موضوع است و از شروع بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه انصافاً در کشور حرکت‌های جهادی و انقلابی مردمی مثال‌زدنی است.

وی بابیان اینکه امروز در این رزمایش حرکت‌های زیبایی رقم‌زده شد، گفت: قطعاً اینجا مدیریت انقلابی مشخص خواهد شد و کسانی که دل درگرو غرب دارند و آن‌هایی که از جامعه اروپا مدیریت درونی کشور ما را مشاهده می‌کنند به این نتیجه می‌رسند که الگوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این جنگ تمام‌عیار الگوی موفقی است و نشان از تربیت انقلابی و اسلامی دارد.

امامی در پایان اظهار داشت: در مرحله اول اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان اردکان به همت خیرین و مسؤولین تعداد 650 بسته معیشتی شامل گوشت، اقلام خوراکی و بسته‌های فرهنگی آماده شد که به نیازمندان تحویل گردید و تا پایان ماه مبارک رمضان تمام خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول