اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

42کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در ارومیه شناسایی و جمع‌آوری شد

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی آذربایجان‌غربی از شناسایی و جمع‌آوری ۴۲ کارگاه فاقد مجوز در زمینه تولید ماسک خبر داد و گفت: این ماسک‌ها فاقد شرایط استاندارد از نظر بهداشتی بودند.

42کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در ارومیه شناسایی و جمع‌آوری شد

لعیا صدیق‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: با بازرسی‌های به عمل آمده، تمام کارگاه‌های بدون مجوز دوخت ماسک جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه طی هفته جاری ۲۴ کارگاه بدون مجوز تولید ماسک در ارومیه شناسایی شدند، تصریح کرد: تمام این کارگاه‌ها توسط یک فرد مدیریت می‌شد.

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و داروی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در مناطق مختلف شهر ارومیه دایر بود، گفت: اقلام کشف شده از این کارگاه‌ها شامل ۳۱ هزار عدد ماسک آماده مصرف، ۴۴ هزار عدد پارچه ماسک برش داده شده و آماده دوخت و یک‌ هزار متر پارچه اسپان باند و دستگاه پرس حرارتی بود.

صدیق‌راد ارزش ریالی اقلام توقیفی را ۷۶۴ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: لازم است هم استانی‌ها ماسک مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول