اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

امید ناشی از انقلاب اسلامی در دنیای اسلام ریشه‌دارتر شده است

سر بر آوردن انقلاب اسلامی و استحکام آن در برابر ضربات، در دنیای اسلام امیدی تازه برانگیخت و هر چه زمان گذشته، این استحکام، بیشتر و آن امید ریشه‌دارتر شده است.

امید ناشی از انقلاب اسلامی در دنیای اسلام ریشه‌دارتر شده است

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی تصریح کرد: سر بر آوردن انقلاب اسلامی و استحکام آن در برابر ضربات، در دنیای اسلام امیدی تازه برانگیخت و هر چه زمان گذشته، این استحکام، بیشتر و آن امید ریشه‌دارتر شده است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

این همان نفس حق امام راحل (ره) در رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی «ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ مَوْلَی الَّذِینَ آمَنُوا وَ أَنَّ الْکَافِرِینَ لا مَوْلَی لَهُمْ» و تربیت سرداران رشیدی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «انَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا» و این را به صراحت می‌توان گفت گفتمان انقلاب اسلامی موثرواقع شده، تا همگان را به زانو زدن در مقابل فرزندان حضرت روح الله (ره) وادار نماید.

و این آشکار شدن نمونه‌ای ازتمدن سازی نوین اسلامی است که رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) با اشاره به این آیه شریفه می‌فرماید: من با اطمینان کامل می‌گویم: این هنوز آغاز کار است و تحقق کامل وعده‌ی الهی یعنی پیروزی حق بر باطل و بازسازی امت قرآن و تمدن نوین اسلامی، در راه است: «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الأَْرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَ لَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضی‌ لَهُمْ وَ لَیُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یَعْبُدُونَنِی لا یُشْرِکُونَ بِی شَیْئاً وَ مَنْ کَفَرَ بَعْدَ ذلِکَ فَأُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ» نشانه‌ این وعده‌ی تخلف‌ناپذیر در اولین و مهمترین مرحله، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و بنای بلندآوزه‌ نظام اسلامی رادیدیم، که ایران را به پایگاه مستحکمی برای اندیشه‌ حاکمیت و تمدن اسلامی تبدیل کرد.

سر بر آوردن این پدیده‌ی معجز‌آسا، درست در اوج هیاهوی مادیگری و اسلام‌ستیزیِ چپ و راست فکری و سیاسی و آنگاه مقاومت و استحکام آن در برابر ضربات سیاسی و نظامی و اقتصادی و تبلیغاتی که از همه سو نواخته می‌شد، در دنیای اسلام امیدی تازه برانگیخت و شوری در دل‌ها پدید آورد. هر چه زمان گذشته، این استحکام ـ به حول و قوه‌ی الهی ـ بیشتر و آن امید ریشه‌دارتر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول