اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بهره‌برداری از کارخانه کمپوست ارومیه در سال جاری

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بهره‌برداری از کارخانه کمپوست، تجهیز و مدرن‌کردن ماشین‌آلات سازمان در زمینه جمع‌آوری، حمل و دفن زباله و برنامه‌ریزی برای تفکیک صحیح پسماند، از جمله برنامه‌های مدنظر شهرداری ارومیه برای سال جاری است.

بهره‌برداری از کارخانه کمپوست ارومیه در سال جاری

احد یوسفی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های زیرساختی امسال در شهرداری ارومیه اظهار کرد: امسال با توجه به چشم‌اندازی که سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه دارد و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد تغییرات اساسی در زمینه مدیریت پسماند در شهر ارومیه خواهیم بود‌.

وی گفت: سال گذشته اقدامات و زمینه‌سازی‌های خوبی برای تغییر در شیوه مدیریت پسماند صورت گرفت که امسال قصد داریم برنامه‌های مدنظر را نهایی و عملی کنیم.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: بهره‌برداری از کارخانه کمپوست، تجهیز و مدرن‌کردن ماشین‌آلات سازمان در زمینه جمع‌آوری، حمل و دفن زباله، برنامه‌ریزی برای تفکیک صحیح پسماند در ارومیه و بهره‌مندی از توان نخبگان بومی در زمینه‌های مختلف مدیریت پسماند از جمله برنامه‌های مدنظر سازمان برای سال جاری است.

یوسفی تصریح کرد: شعار جهانی "زباله طلای کثیف" یک حقیقت واضح است که ما نیز باید آن را باور و در جهت عملی‌ساختن این شعار برای ایجاد رفاه و آبادانی شهرمان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: با عملی‌شدن اقدامات ذکر شده چهره مدیریتی پسماند در شهر ارومیه تغییر کرده و شهروندان نیز به طور ملموس این تغییرات را احساس خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: همچنین ما از شهروندان درخواست داریم هنچنان ما را در نیل به اهدافمان یاری کنند.

یوسفی از صدور کارت شناسایی برای پاکبانان خبر داد و گفت: پاکبانان به سبب شغلشان گاه تا پاسی از شب و یا نیمه‌های شب مشغول به فعالیت هستند که وجود کارت شناسایی می‌تواند در شناخت آنها برای نیروهای انتظامی و اجتناب از سواستفاده از لباس پاکبانی سودمند باشد، لذا سازمان قصد دارد کارت شناسایی را بدین منظور صادر کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول