اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

عملیات «ضد تروریستی» در دانمارک و دستگیری مظنونان

دانمارک ازعملیات نیروهای امنیتی و پلیس خود و حمله به محل استقرار عناصر مرتبط با یک گروه تروریستی و خنثی سازی عملیات آنها خبر داد.

عملیات «ضد تروریستی» در دانمارک و دستگیری مظنونان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دانمارک عصر پنجشنبه از حمله هماهنگ پلیس و نیروهای امنیتی این کشور به عناصر مظنون به انجام یک عملیات تروریستی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» نیروهای امنیتی و پلیس «کپنهاگ» پایتخت دانمارک عصر پنجشنبه  یک حمله تروریستی عناصر مظنون به ارتباط با یک گروه افراطی را خنثی کردند.

پلیس دانمارک از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرده، اما اعلام کرد که این افراد مظنون به ارتباط با یک گروه تروریستی افراطی بودند. پلیس دانمارک همچنین اعلام کرده که تا ساعتی دیگر در یک نشست خبری جزئیاتی بیشتر از این عملیات را اعلام خواهد کرد.

دانمارک در سال‌های اخیر در چند فقره عملیات، حملات تروریستی را خنثی کرد. در دسامبر (آذر) سال گذشته میلادی، پلیس این کشور بیست نفر را به ظن همکاری با یک گروه افراطگرا دستگیر کرد.

«فلمینگ درجر» رئیس اتاق عملیات سرویس اطلاعات دانمارک در یک کنفرانس خبری گفت، ارزیابی نهادهای امنیتی این است که افراد بازداشت شده انگیزه «ستیزه‌جویی» داشتند. مقام‌های دانمارک و رسانه‌ها به جزئیات بیشتری درباره هویت افراد بازداشت شده در عملیات نیروهای امنیتی این کشور اشاره نکردند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول