اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجلیل از کارگران جامعه سلامت در شهرستان نور

در آستانه روز کارگر از تعدادی از کارکنان بیمارستان با تعهد شرکتی(کارگری) که در حوزه سلامت در ایام کر ونایی فعالیت داشتند به صورت نمادین قدردانی و تجلیل شد.

تجلیل از کارگران جامعه سلامت در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، در اقدام پسندیده و ابتکاری در فرمانداری و با حضور فرماندار، رئیس اداره کار و رئیس بیمارستان امام(ره) این شهرستان از تعدادی از فعالان عرصه سلامت با تعهد شرکتی(کارگری) بیمارستان امام(ره) و خیر تولیدی کننده ماسک و لباس تجلیل و با اهدای لوح و هدیه از آنان قدردانی شد.

در این آئین رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان نور ضمن تبریک هفته کارگر از عدم برگزاری مراسم بزرگ و باشکوه به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی عذرخواهی کرد و افزود: اداره کار این شهرستان در ارزیابی عملکرد در ۲ سال متوالی(۹۷ و۹۸) رتبه دوم در سطح ادارات کار استان را کسب کرد.

احمد مقصودی از آغاز پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا از هفته سوم اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: کارفرمایانی که کارگاه‌های آنان تعطیل شده بود با ثبت نام در سامانه و تائید اداره کار از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

وی گفت: هزار و ۲۲۹ نفر در نیمه اول فروردین در سامانه بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند که حق بیمه بیکاری برخی واریز شد و بقیه تا آخر اردیبهشت واریز می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان نور نیز در این آئین اظهار کرد: در شرایط کنونی، مواجهه مستقیم با بیمار کرونایی از عهده هر کس بر نمی‌آید، در فراخوانی که دادیم، تعدادی هم داوطلب شده بودند اما رفتند و یا خانواده‌هایشان اجازه ندادند اما بسیاری همچنان فعال هستند.

مهدی عابدینی گفت: اکنون تنها انتظار این افراد امنیت شغلی است و درخواست دارند تا با تبدیل وضعیت از شرکتی به قراردادی آنان موافقت شود.

 

علی شادمان فرماندار شهرستان نور افزود: دراین ایام کرونایی صبر و تحمل ضرورت داشته و دارد و این نشانه ایمان ما را متوجه ساخت که اگر بخواهیم در همه حوزه‌ها می‌توان تغییر و تحول داشت.

 

 

وی در پایان با قدردانی از تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی کادر بیمارستان به ویژه قشر کارگری، گفت: در یک جلسه کوتاه نمی‌توان قدردان تلاش‌های فعالان عرصه کار و مبارزه با ویروس و بیماری کرونا بود ولی سعی شد تا این تجلیل نمادین صورت گیرد که البته پاداش اصلی نزد خداوند محفوظ است.

انتهای پیام/۸۶۰۲۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول