اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انصار الله یمن: تصمیم آلمان علیه حزب الله دنباله‌روی کور از آمریکاست

جنبش انصار الله یمن تصمیم آلمان در تروریستی خواندن حزب الله را در راستای پروژه شیطانی و ویرانگر آمریکا در منطقه خواند .

انصار الله یمن: تصمیم آلمان علیه حزب الله دنباله‌روی کور از آمریکاست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصار الله یمن  امروز پنجشنبه اقدام آلمان در معرفی حزب‌الله لبنان به عنوان سازمان اصطلاحاً «تروریستی» را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصار الله در بیانیه ای اعلام کرد:« ما تصمیم آلمان در درج نام حزب الله در فهرست گروه های تروریستی این کشور را محکوم و رد می‌کنیم».

در این بیانیه آمده است: «تصمیم آلمان دنباله روی کورکورانه از آمریکا و رژیم صهیونیستی و در راستای پروژه شیطانی و ویرانگر آنها در منطقه انجام شده است.»

دفتر سیاسی انصار الله گفت: «تصمیم آلمان، خواسته آمریکا و اسرائیل در عادی سازی با صهیونیست و قرار گرفتن در برابر ملت های آزاده و مخالف استکبار جهانی برآورده است».

 جنبش انصار الله یمن تصریح کرد: «ما بر حمایت خود از برادران مجاهد حزب الله و جنبش‌های مقاومت اسلامی تاکید می‌کنیم و همبستگی کامل خود را با آنها اعلام می‌داریم.»

 انصار الله از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست تصمیم‌ها و اقدامات اتخاذ شده در حق حزب الله لبنان و جنبش‌های مقاومت اسلامی را رد کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: «از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم به مسئله فلسطین و قدس به عنوان اولویت اول و اصلی خود توجه کنند».

 وزارت کشور آلمان امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی را ممنوع کرده است و آن را بعنوان یک «سازمان تروریستی» معرفی کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول