اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

استان قزوین از حیث زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در حد یک شهرستان است

دادستان قزوین گفت: استان قزوین از حیث زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در حد یک شهرستان است و علی رغم اینکه چندین سال از استان شدن آن میگذرد زیرساخت‌ها هنوز فراهم نشده است.

استان قزوین از حیث زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در حد یک شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین محمد قاسمی دادستان قزوین عصر امروز در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در سالن باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی به فراخور وطایف در میدان مبارزه با کرونا حضور داشته است.

وی افزود: استان قزوین از حیث زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در حد یک شهرستان است و علی رغم اینکه چندین سال از استان شدن آن میگذرد زیرساخت‌ها هنوز فراهم نشده است.

قاسمی عنوان کرد: استان قزوین عالی رغم زیرساخت های ضعیف، اقدامات وسیعی با همدلی و همراهی مسؤولین و مردم در جهت مقابله با این ویروس انجام داده است .

وی بیان کرد: به لطف خدا هیج مورد ابتلا در زندانهای استان نداشتیم و زندانیان استان در طی این مدت در سلامت به سر می‌برند.

دادستان قزوین اضافه کرد: در راستای برخورد با سودجویان نیز تیمهای مشترک بازرسی از کادر درمان تعزیرات دستگاه های مرتبط تشکیل و اصناف و کارگاها رصد شدند و برخوردهایی نیز صورت گرفت.

وی در پایان یادآور شد: امروز در سایه همدلی و همراهی مردم شاهد مدیریت این بیماری هستیم و دستگاه قضا به طور کامل در کنار کادر درمانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول