اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شهرداری زنجان کمبود نیروی ستادی دارد/ خدماتی‌ها به جای خودشان برمی‌گردند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی از دلایل بروز مشکل در شهرداری زنجان کمبود نیروی ستادی در شهرداری است، گفت: همین موجب شده است که تعدادی نیروی خدماتی در جایی غیر از حوزه جذبی مشغول به کار شوند.

شهرداری زنجان کمبود نیروی ستادی دارد/ خدماتی‌ها به جای خودشان برمی‌گردند

احمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری اظهار کرد: در گذشته تعدادی نیرو در شهرداری جذب شده است که به جای فعالیت در بخش خدماتی در بخش ستادی مشغول بودند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تأکید شورا فعالیت نیروهای خدماتی در همان حوزه جذبی بوده است، تصریح کرد: البته تعدادی از این نیروها سال گذشته به محل خدمت خود برگشتند و امسال نیز درصدد ساماندهی بقیه نیروها هستیم.

وی افزود: طبق قانون نیروهایی که در بخش خدماتی جذب شده‌اند باید در همان بخش خدمات نیز فعالیت کنند..

نصیری با اشاره به اینکه یکی از دلایل بروز مشکلات در این بخش کمبود نیروی ستادی در شهرداری است، اضافه کرد: شهرداری در بخش ستادی کمبود نیرو دارد از طرفی اجازه جذب نیرو را هم ندارد و همین موضوع موجب شده است که تعدادی نیروی خدماتی در جایی غیر از حوزه جذبی مشغول به کار شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان همچنین در ارتباط با بحث برون سپاری کارگران فصلی نیز گفت: جذب کارگران فصلی تا چند ماه دیگر آغاز می‌شود که بر همین اساس بحث برون سپاری نیز طبق ضوابط تعیین شده انجام و کارگران نیز طبق همان قانون جذب خواهند شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول