اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

جعفری: «بچه مهندس» در فصل سوم جسورتر است/ تاکید سریال بر قضاوت نکردن است

بازیگر سریال «بچه مهندس3» گفت: یکی از هدف هایی که این سریال دنبال می کند قضاوت نکردن درباره آدم ها است.

جعفری: «بچه مهندس» در فصل سوم جسورتر است/ تاکید سریال بر قضاوت نکردن است

«مهرزاد جعفری» بازیگر «نقش مسعود» در فصل سه سریال «بچه مهندس» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره حضور خود در این مجموعه تلویزیونی گفت: بازخوردهای مثبتی تا به اینجا داشتیم و خدا را شکر می کنم که نقش مسعود به دل مخاطب نشسته است. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا ادامه این شخصیت در جوانی به بازیگر دیگری سپرده شد نیز بیان داشت: تصمیم با آقای غفاری کارگردان بود که بازیگران را تغییر دهند و من در جریان نیستم و طی تصمیم هایی که گرفته شد قرار شد تا نقش جوانی مسعود را آقای کریمی بازی کند. 

 

این بازیگر در ادامه نیز ضمن بیان چگونگی ورودش به این سریال افزود: اواخر سال ۹۷ از طرف خانم تیرانداز به آقای غفاری معرفی شدم و با آقای غفاری صحبت کردم و تست دادم. از همان ابتدا کارگردان گفت برای نقش جدیدی بازیگر می خواهیم و از من تست گرفتند. حدود ۶ ماه بعد با من تماس گرفتند و قرار شد نقش مسعود را بازی کنم.

جعفری در ادامه بیان داشت: اولین بار که فیلم نامه را خواندم با مسعود ارتباط خوبی برقرار کردم چون که تقریبا شبیه به خودم است. برون گرا و اجتماعی است و دوست دارد با اطرافیان ارتباط برقرار کند  و در عین حال تنهایی خاص خودش را هم دارد و مدام تلاش می کند تا این تنهایی را سرکوب کند. اینکه مسعود تک فرزند است و خواهر و برادر ندارد هم شبیه به من است و از این حیث خیلی به هم شبیه هستیم. 

بازیگر سریال «از سرنوشت» در ادامه با اشاره به اینکه نقش مسعود در ورود به سریال مخاطب را دچار سوءتفاهم می کند گفت: دقیقا یکی از دلایل جذابیت مسعود همین بود که خصوصیات اخلاقی او با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تفاوت بسیاری داشت. انگار که شخصیت مسعود وقتی دانشگاه رفت در یک تضادی قرار گرفت که همین تضاد جذابیت دارد. فقط این را می گویم که در جامعه همه نوع شخصیت داریم و دلیلی ندارد بخواهیم آدم ها را بر اساس ظاهرشان دسته بندی کنیم. 

بازیگر سریال عاشقانه با اشاره به هدف های این سریال گفت: قضاوت نکردن درباره آدم ها یکی از اهداف این سریال است و بالاخص قضاوت نکردن درباره ظاهرشان و در ادامه هم این سریال تابویی را شکاند که دلیلی ندارد همیشه بچه درس خوان ها به دانشگاه سراسری بروند! و جذابیت این سریال همین است و تا الان هم جسورانه جلو آمده و در فصل ۳ جسارت بیشتری به خرج داده است.

 

این بازیگر درباره اینکه آیا در این سریال به زندگی شخصی مسعود نیز وارد می شویم گفت: بله تا حدودی زندگی شخصی مسعود را هم می بینیم اما از آنجایی که محوریت روی زندگی جواد است ما کمتر به زندگی قاسم و مسعود نزدیک می شویم. 

وی درباره تفاوت نقش خود در سریال بچه مهندس و از سرنوشت نیز گفت: نکته جالب درباره این دو سریال و نقش هایی که ایفا کردم این بود که این دو نقش ۱۸۰ درجه با هم فرق داشتند و طبق بازخوردهایی که داشتم توانستم این تفاوت را در بازیم اجرا کنم.

جعفری در پایان نیز بیان داشت: تمام حرفه بازیگری و حتی دانش کمی که از بازیگری دارم را مدیون خانم تیرانداز هستم که استادم بودند و چند کار تئاتر با هم انجام دادیم.

به گزارش فارس، سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه کنندگی سعید سعدی هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول