اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سارقان «10 کیلومتر» کابل برق دزدیدند/ راهداری:سرقت تجهیزات راهداری ۲ برابر شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: سرقت از ترانس‌ها، تابلو‌ها و کابل برق جاده‌ها، علایم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، روشنایی‌های بین جاده‌ای و گاردریل‌های (حفاظ) راهداری استان، امسال نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است.

سارقان «10 کیلومتر» کابل برق دزدیدند/ راهداری:سرقت تجهیزات راهداری ۲ برابر شده است

مهندس «فریبرز کرمی» در گفت‌وگو با فارس در خصوص این خبر، اظهار داشت: در فروردین ماه امسال ۲ ترانس برق ۵۰ میلیون تومانی در جاده کرمانشاه به سراب نیلوفر و جاده بیستون سرقت شده؛ این در حالی است در طول سال گذشته ۲ ترانس برق سرقت شده بود.

او گفت: هشت تابلو برق ۱۰ میلیون تومانی، ۱۰ هزار متر کابل برق، ۲۵ چراغ برق چشمک زن با پایه هر کدام به قیمت ۶ میلیون تومان، ۴۰ چراغ سولار هر یک به قیمت ۱.۵ میلیون تومان، بیش از ۸۰۰ تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی هرکدام به قیمت ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰۰ متر مربع تابلو اطلاعات با پایه هرکدام به قیمت ۱۲۰ هزار تومان و بیش از ۵۰۰ متر گاردریل با پایه از این راهداری سرقت شده است.

کرمی افزود: تیم‌های گشت راهداری روز‌های تعطیل فعال است، اما تاکنون به تنهایی جوابگوی این حجم و گستردگی کار نبوده، مقرر شده شرکت توزیع برق با همکاری نیروی انتظامی تیم‌های مشترک گشت راه‌انداری کنند که اگر نسبت به کاهش سرقت موثر باشد، راهداری نیز گشت‌های مشابه راه‌اندازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول