اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

انتشار کتاب وصیت‌نامه‌های شهدای مقاومت در عراق

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، کتاب وصیت‌نامه‌های شهدای مقاومت را به زبان عربی تهیه و منتشر کرد.

انتشار کتاب وصیت‌نامه‌های شهدای مقاومت در عراق

به گزارش خبرگزاری فارس، در تهیه و تنظیم کتاب وصیت نامه­‌های شهدای مقاومت (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) نمایندگی فرهنگی کشورمان با همکاری مرکز پژوهش‌­های اسلامی بغداد با وجود شرایط سخت منع تردد در بغداد و کربلا جزوه «وصیة الشهیدین الحاج قاسم سلیمانی و الحاج ابو مهدی المهندس» به زبان عربی تهیه، تنظیم و چاپ و آماده توزیع کرده است.

به گزارش فارس، در بخشی از وصیت سردار قاسم سلیمانی آمده است: «خواهران و برادران مجاهدم در این عالم، ای کسانی که سرهای خود را برای خداوند عاریه داده‌اید و جان‌ها را بر کف دست گرفته و در بازار عشق‌بازی به سوق فروش آمده‌اید، عنایت کنید: جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیع است. امروز قرارگاه حسین ‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی(ص)».

شهید ابومهدی المهندس که در برنامه‌ریزی و اجرای عملیات نابودی گروه تروریستی داعش در عراق نقش برجسته‌ای داشت، بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه سپهبد سردار قاسم سلیمانی در فرودگاه بغداد توسط نظامیان تروریست آمریکایی به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول