اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید حجت الاسلام خاموشی از آماده‌سازی ۱۰۰هزار بسته‌ معیشتی در امامزاده عبداللّه(ع) شهرری

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور از روند تهیه و آماده سازی بسته‌های معیشتی در امامزاده عبداللّه(ع) شهرری بازدید کرد و گفت: ضیافت همدلی در بقاع متبرکه نمونه‌ای از همدلی مردم است و سرفصل دوم این اقدامات از نیمه رمضان آغاز خواهد شد.

بازدید حجت الاسلام خاموشی از آماده‌سازی ۱۰۰هزار بسته‌ معیشتی در امامزاده عبداللّه(ع) شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با همراهی مجتبی عبداللهی مدیرکل اوقاف استان تهران از روند تهیه و آماده سازی ۱۰۰هزار بسته معیشتی نیازمندان در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری بازدید کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه این بازدید، ضیافت همدلی در بقاع متبرکه را نمونه‌ای از همدلی مردم عنوان و اظهار کرد: ۹۰درصد بسته‌های حمایتی تهیه شده در بقاع متبرکه تحت پوشش کمک‌های مردمی بوده و اوقاف در تکمیل این بسته‌ها همکاری و کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در ایام عید نوروز و نیمه شعبان بیش از ۲۰۰هزار بسته حمایتی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه از طریق نیات واقفان خیراندیش که نیت اطعام داشتند در سراسر کشور توزیع شده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: با فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه یک آرایش جدید در اوقاف شکل گرفت و موجب شد جهش دومی را در این زمینه تدبیر کنیم بر همین اساس از نیمه رمضان سرفصل دوم را آغاز خواهیم کرد. 

حجت الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه جغرافیایی بقاع متبرکه، این امکان وجود دارد که از محیط پیرامونی و افرادی که در آن جوامع حضور دارند و نیازمند کمک هستند شناسایی دقیق صورت پذیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش فارس، ۱۰۰هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای خانواده‌های نیازمند استان تهران در آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرری به عنوان قرارگاه گروه جهادی بنیاد احسان و برکت در حال آماده‌سازی و ارسال برای نقاط محروم استان تهران است که با تکمیل مراحل بسته‌بندی این بسته‌های موادغذایی در چند روز آینده به طور رسمی توزیع و پخش آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول