اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

حمله با سلاح سرد در یک مرکز خرید در استرالیا

فردی در یک مرکز خرید در استرالیا، با حمله به شهروندان به وسیله سلاح سرد، شماری را مجروح کرده و در نهایت توسط پلیس کشته شد.

حمله با سلاح سرد در یک مرکز خرید در استرالیا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مردی چاقو به دست، پس از حمله به مردم عادی در مرکز خریدی در شهر «ساوث هدلند» استرالیا، به ضرب گلوله پلیس از پای درآمد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، شاهدان عینی گفتند این فرد صبح امروز (جمعه) در پارکینگ این مرکز خرید با چاقو به شهروندان حمله‌ور شد و شماری را زخمی کرد.

«مارک مک‌گوان» رئیس دولت محلی ایالت «استرالیای غربی» که این جنایت در آن رخ داد گفت:‌ «تلاش پلیس برای متوقف کردن این فرد با شوکر برقی افاقه نکرد و او به مأموران حمله‌ور شد، سپس به ضرب گلوله آنان از پای درآمد. تعدادی از مردم در این اتفاق ناگوار و دردناک مجروح شدند».

 

به گفته سخنگوی خدمات درمانی این ایالت، در پی این حادثه پنج نفر به سبب صدمه ناشی از ضربات چاقو به بیمارستان منتقل شدند.

انگیزه این فرد مهاجم هنوز روشن نشده است و پلیس در حال بررسی دوربین‌های مداربسته این مرکز خرید است. به گفته یکی از مصدومان، عامل این حمله به صورت کاملاً تصادفی به سمت افراد مختلف حمله ور شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول