اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی سیل به روستای اردمه طرقبه

فرماندار طرقبه شاندیز گفت: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های ارتباطی روستایی در این روستا وارد کرد.

خسارت ۴۰۰ میلیون تومانی سیل به روستای اردمه طرقبه

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: بارش باران رگباری شدید و جاری شدن سیل در روستای اردمه بخش طرقبه، ۴۰۰ میلیون تومان خسارات به بخش‌های مسکونی و راه‌های روستایی در این روستا وارد کرده که این میزان خسارت در حوزه راه‌های ارتباطی روستایی، واحدهای مسکونی، معابر عمومی داخل روستا و بخش کشاورزی است.

وی تصریح کرد: در بخش منازل مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان، در بخش راه‌های ارتباطی روستایی ۱۵۰ میلیون تومان، در قسمت معابر داخل روستا نیز ۵۰ میلیون تومان و در بخش استخر کشاورزی ۵۰ میلیون تومان خسارت به روستای اردمه وارد شده است.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: در حال حاضر از نظر وضعیت راه‌های ارتباطی روستای اردمه و تردد به شهر مشکلی نیست، چون روستا راه دسترسی دیگری غیر از از راه‌های ارتباطی تخریب شده دارد و از روز گذشته برای بازسازی راه‌های روستایی، ماشین‌های بزرگ ویژه رفع لایه روبی در محل مشغول به فعالیت است.

حسینی تاکید کرد: طی بازدیدهای انجام شده از محل روستا، برای تامین کمک‌رسانی و استقرار ماشین‌آلات مورد نیاز برای بازسازی و تعمیرات خسارات وارد شده، تمهیدات و پیش‌بینی‌هایی  برنامه‌ریزی شده و مراتب به ستاد بحران خراسان رضوی نیز اطلاع‌رسانی شده است.

گفتنی است؛ روستای اردمه در بخش طرقبه، ۴۰ خانواده و ۱۱۰ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول