اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/مهدها فعلا مجوز پذیرش کودکان را ندارند

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: بخش اداری مهدهای کودک در سطح استان فارس، جهت ثبت‌نام و آماده‌سازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

بازگشایی مهدهای کودک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/مهدها فعلا مجوز پذیرش کودکان را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیدمحمدصادق کشفی‌نژاد در نشستی خبری که به صورت مجازی برگزار شد، با اشاره به بخشنامه سازمان بهزیستی کشور پیرامون ضوابط بازگشایی مهدهای کودک اظهار داشت: حضور مدیر و مسئول فنی مهدهای کودک جهت ضدعفونی کردن محیط، ایجاد تمهیدات بهداشتی، ارائه آموزش‌های مجازی و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 وی ادامه داد: فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت‌دهی باید به گونه‌ای انجام شود که از ازدحام افراد در فضای بسته به عمل آید.
 کشفی‌نژاد ضمن تاکید بر استفاده از ماسک و دستکش توسط کارکنان مهدهای کودک، خاطرنشان کرد: جهت پیشگیری از انتشار ویروس، مواد ضدعفونی کننده دست به اندازه کافی در اختیار مراجعان و کارکنان مهدکودک قرار بگیرد.

مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد: به دلیل خطرات جانی ناشی از بیماری کووید 19 ، مهدهای کودک به هیچ‌وجه مجاز به پذیرش کودکان نیستند و در صورت تخلف، بهزیستی استان و شهرستان با آنها قاطعانه برخورد می‌کنند.
وی اظهار داشت: بخشنامه چگونگی پذیرش کودکان در صورت ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از طریق همین ستاد به استان‌ها اعلام می‌شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول