اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تفسیر قرآن رهبر انقلاب/ فراموش کردن نعمت‌ها+فیلم

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدار‌ها با تفسیر آیه ۱۶ سوره مبارکه حدید به موضوع فراموش کردن نعمت‌ها اشاره کرده و می‌فرمایند: خداوند در جای‌جای قرآن اشاره کرده که فراموشی سراغتان نیاید.

تفسیر قرآن رهبر انقلاب/ فراموش کردن نعمت‌ها+فیلم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدار‌ها با تفسیر آیه ۱۶ سوره مبارکه حدید به موضوع فراموش کردن نعمت‌ها اشاره کرده و می‌فرمایند: خداوند در جای‌جای قرآن اشاره کرده که فراموشی سراغتان نیاید.

بنی‌اسرائیل روزی چنان قدرتی پیدا کرد که زن و مرد و فرزندشان توانستند زیر شکنجه فرعون ایستادگی‌ کنند تا خداوند راه را برای آنها باز کند و با غرق کردن فرعون آنها را پیروز کرد.

اما مدتی بعد توکل و اعتماد به خدا را از دست دادند. حضرت موسی (ع) به آنها گفت: آیا زمان زیادی گذشته که خدا را فراموش کردید.

این‌ها درس است. امروز کمیت و کیفیت جوان مؤمن و پایبند و علاقه‌مند در کشور از اول انقلاب بیشتر است اما مراقب باشید راه درست طی شود و دچار فراموشی نشوید.

این فیلم را ببینید...

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول