اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش 2 برابری تولید در سال 99

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ظرفیت‌های تولیدی متنوع در استان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جهش تولید از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و آبی و دیگر محصولات تولیدی برای تولید ۲ برابری محصولات استفاده خواهد شد.

فراخوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش 2 برابری تولید در سال 99

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ظرفیت‌های تولیدی متنوع در استان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جهش تولید از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و آبی و دیگر محصولات تولیدی برای تولید ۲ برابری محصولات استفاده خواهد شد.

حسین کلانتری اظهار داشت: ظرفیت‌ های تولیدی خوبی در سطح استان وجود دارد که از ظرفیت اسمی آنها برای افزایش تولید به خوبی استفاده نشده است.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌ها از ظرفیت های موجود برای افزایش تولید ۲ برابری انواع محصولات به نحو احسن استفاده کنند.

کلانتری با تبریک هفته کار و کارگر  اضافه کرد: چرخ تولید در همه سطوح مختلف بر دوش کارگر می چرخد.

وی افزود: در صورت اجرای شدن طرح افزایش تولید ۲ برابری تا حدود زیادی علاوه بر رونق تولید میزان اشتغالزایی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

استاندار  تصریح کرد: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در راستای افزایش تولیدات و اشتغالزایی باید همه مسئولان در این مسیر برای توسعه و عمران منطقه هم قسم شوند.

رشد، بالندگی و اعتلای فرهنگ جامعه مرهون تلاش معلم است 

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته معلم گفت: رشد، بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی معلمان در علم  اموزی به جامعه هدف است.

وی اظهارکرد: هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های سوختن و ساختن در عرصه تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته اند.

۱۱۴ هزار بسته در استان بین نیازمندان توزیع می شود

کلانتری برگزاری همایش کمک مومنانه در سطح استان را لبیک به فرموده رهبری فرزانه انقلاب برای کمک به افراد نیازمند و کم بضاعتی که به دلیل مشکلات ناشی از بروز بحران کرونا در تنگنای معیشتی و اقتصادی قرار گرفته اند اعلام کرد.

وی با اشاره به توزیع ۴۰ هزار بسته در سطح استان گفت: پیش بینی می شود ۱۱۴ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان توزیع شود.

کلانتری از تلاش شبانه روزی همه نهادها در اجرای برنامه رزمایش کمک مومنانه تشکر کردو گفت: این کمک ها بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

 همکاری مردم در جمع آوری بساط کرونا مهمترین اصل است

استاندار با اشاره به اینکه تاکنون خدمات خوبی از سوی ستاد پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا ارائه شده گفت: همکاری همه جانبه مردم برای شکست و قطع کامل شیوع ویروس کرونا لازم و ضروری است.

کلانتری تصریح کرد: با همکاری خوب مردم تا حدود زیادی در سطح استان این ویروس کنترل شده بود ولی عدم رعایت نکات بهداشتی و شرکت مردم در مراسم های عروسی و عزاداری میزان ابتلای افراد را افزایش داده است.

وی یکی از برنامه های اصلی را شناسایی ناقلین ویروس دانست و افزود: انجام آزمایش های مکرر و بیماریابی مستمر از افراد مشکوک استان کهگیلویه وبویراحمد را به یکی از استانهای موفق در کنترل این بیماری در کشورتبدیل کرده است.

کلانتری تصریح کرد: نیاز است مردم مثل گذشته در طرح فاصل گذاری هوشمند با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: هشت نفر از تعداد ۹ نفر فوتی در استان دارای بیماری های زمینه ای بودند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول