اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرادی: چطور شکایت هتل المپیک از یک باشگاه رد شد؟/ در حضور بهاروند با سیف‌الله‌پور توافق کردیم

سرپرست باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با مدیریت هتل یزدان توافق کردیم، اما نمی‌دانم این خبر چطور بیرون آمد.

مرادی: چطور شکایت هتل المپیک از یک باشگاه رد شد؟/ در حضور بهاروند با سیف‌الله‌پور توافق کردیم

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایت معاون باشگاه نساجی که خواهان اجرایی شدن حکم کمیته وضعیت فدراسیون در مورد بدهی به هتل یزدان شده، اظهار داشت: اولاً باید از کمیته تعیین وضعیت گلایه کنم، چطور شکایت هتل المپیک از یک تیم لیگ یکی با همین ادعا از طرف کمیته تعیین وضعیت رد می‌شود، در مورد این پرونده اعلام شده که ربطی به بازیکنان ندارد و در حیطه وظایف ما نیست. 

مرادی ادامه داد: این همه هتل‌ از باشگاه‌های مختلف طلبکار هستند، مگر کمیته تعیین وضعیت به آنها رسیدگی می‌کند؟ دوم اینکه چه برنامه‌ای است که احکام علیه باشگاه پارس جنوبی خارج از نوبت صادر می‌شوند؟ سر ماجرای ترکمان در روز روشن پرونده مختومه می‌شود و تاریخ آن را به روز دیگری می‌اندازند. ضمن اینکه کسر امتیاز در حکم نیامده و چرا باید پنجره بسته شود وقتی لیگ هنوز تمام نشده است؟ 

سرپرست باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: همه مسئولین گفتند که همه کمک کنند تا مشکلات مالی آسیبی به باشگاه نزند. همه باید کمک کنند تا اتحاد و همدلی به وجود بیاید، نه اینکه در این بحران با پارس جنوبی نامهربانی شود. این بدهی‌ها از سال‌های گذشته انباشته شده، چه شده که در دوران من این هجمه‌ها به وجود آمده است؟‌ در هر صورت به دنبال این هستیم که با تدبیر و همدلی، تعامل ایجاد کنیم و در این مسیر نیاز به حمایت مسئولین استانی یا فدراسیون داریم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. 

مرادی در مورد اینکه بدهی باشگاه پارس جنوبی به هتل یزدان چقدر است، عنوان کرد: باشگاه پارس جنوبی حدود 7 میلیارد بدهی دارد. الان بدهی ما به هتل یزدان حدود یک میلیارد و 200 است و مربوط به مدیریت قبلی است و در زمان من نبوده است. 

وی در مورد اینکه آیا با رئیس کمیته تعیین وضعیت و همچنین ایزد سیف‌الله‌پور مدیر هتل یزدان گفت‌وگو و تعامل داشته، گفت: من هفته گذشته در فدراسیون با جمشید نورشرق صحبت کردم، با هم به دفتر بهاروند رفتیم، در آنجا آقایان سیف‌الله‌پور و طالقانی هم حضور داشتند، توافقاتی انجام دادیم تا ان‌شاءالله بتوانیم مبلغی از این بدهی را پرداخت کنیم. 

سرپرست باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: اما واقعا دستمان بسته است. من تعجب می‌کنم، ما توافق کردیم، نمی‌توانیم این خبر چطور بیرون آمد؟! سیف‌الله‌پور در حضور بهاروند عنوان کرد که ما با هم صحبت می‌کنیم و ان‌شاءالله مشکل حل می‌شود. قرار است این کار انجام شود و مشکل خاصی نیست. سرپرست فدراسیون فوتبال مشورتی دادند که ما ان‌شاءلله آن را انجام می‌دهیم. در این هفته به تهران می‌آیم تا این مشکل را به کمک هم حل کنیم. 

مرادی افزود: از مسئولین استانی و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان استان کمک می‌خواهم. پولی که طلب داریم 5 میلیارد را به ما بدهند که بتوانیم لااقل نصف بدهی‌ها را بدهیم. ما که نمی‌خواهیم پول کسی را بخوریم. بازیکن، هتل، آژانس‌ها همه طلب دارند، باید پول آنها را بدهیم. بدهکاریم، اما دستمان خالی است و انتظار داریم همه برای حل این مشکل به ما کمک کنند. 

سرپرست باشگاه پارس جنوبی با اشاره به زیاد شدن فشارها علیه این باشگاه تصریح کرد: نمی‌دانم چه شده که در زمان من این هجمه‌ها به یکباره اتفاق می‌افتند، اما این را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم خدا به ما کمک کند. ان‌شاءالله که این مشکلات زودتر حل بشوند. این تیم مردمی است و مردم دوستش دارند. از مسئولین استانی بالاخص استاندار همیشه و در این چند روز هم کنار ما بوده تشکر می‌کنم. در مورد این حکم با استاندار هم در هفته گذشته صحبت کردم. هم دفتر ایشان و هم اداره ورزش و جوانان استان تماس گرفتند و درصددند تا این مشکل هر چه زودتر حل شود. از همه مسئولین استانی که همیشه کنار تیم ما بودند و هستند قدردانی می‌کنم. این نوید را به هواداران می‌دهم که دغدغه‌ای نداشته باشند و ما این مشکل را حل خواهیم کرد. 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول