اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

شمخانی: فروشندگان سلاح شیمیایی به صدام از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب‌الله‬⁩ را تروریست می‌نامند

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در واکنش به اقدام آلمان عنوان کر‌د: فروشندگان سلاح شیمیایی به صدام مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب‌الله‬⁩ را تروریست می‌نامند.

شمخانی: فروشندگان سلاح شیمیایی به صدام از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب‌الله‬⁩ را تروریست می‌نامند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توئیترش نوشت: «از شگفتی جدید هم رونمایی شد. فروشندگان سلاح کشتار جمعی شیمیایی به صدام، مدافع حقوق بشر شده و از ترس دوست کودک‌کش خود، ⁧‫حزب الله‬⁩ قهرمان را تروریست می‌نامند.»

وی افزود: «⁧‫داعش‬⁩ به اروپا نرسید چون پشت دیوار ⁧‫مقاومت‬⁩ گیر افتاد. چه خوب که نقاب از چهره حامیان اصلی تروریسم برافتاد.»

به گزارش فارس، وزارت کشور آلمان پنجشنبه اعلام کرد که فعالیت‌های حزب‌الله در خاک این کشور اروپایی ممنوع شده و این گروه به عنوان یک «سازمان تروریستی» شناخته شده است.

پیش از این نیز سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران این اقدام دولت آلمان را به شدت محکوم کرد و گفت: ظاهرا برخی کشورها در اروپا مواضع خود را بدون در نظر گرفتن واقعیات منطقه غرب آسیا و تنها با در نظر گرفتن اهداف ماشین تبلیغاتی رژیم صهیونیستی و رژیم سردرگم آمریکا اتخاذ می‌کنند. 

موسوی افزود: تصمیم دولت آلمان در بی احترامی کامل آن کشور به دولت و ملت لبنان اتخاذ شده، زیرا حزب الله بخشی رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور و همواره یک حزب سیاسی تاثیرگذار در عرصه ثبات سازی سیاسی این کشور بوده که از پشتوانه وسیع مردمی در لبنان و منطقه برخوردار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول