اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تولید اقلام بهداشتی سهم ۷ واحد تولیدی خراسان‌جنوبی در مهار کرونا

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از فعالیت هفت واحد تولیدی در زمینه تهیه و تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خبر داد.

تولید اقلام بهداشتی سهم ۷ واحد تولیدی خراسان‌جنوبی در مهار کرونا

محسن احتشام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم به اقلام بهداشتی، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا بخش خصوصی گام‌هایی برای کم کردن مشکلات جامعه در این حوزه برداشته است.

وی با تأکید بر اینکه با اختصاص دادن خط‌ تولید برخی واحدهای تولیدی به مقابله با کرونا آمده‌ایم، بیان داشت: هم‌اکنون هفت واحد تولیدی خراسان‌جنوبی در زمینه تولید محلول ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک، سفیدکننده، الکل، گاز اکسیژن و سایر اقلام بهداشتی مشارکت دارند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند عنوان کرد: اقلام بهداشتی اهدایی از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به خراسان‌جنوبی در قالب سه محموله وارد استان شد و در قالب ۱۵۰ بسته تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و سپس بین ۱۴ بیمارستان استان توزیع شد.

احتشام از توزیع شش هزار و ۸۴۰ عدد ماسک ۹۵ N، یک هزار و ۴۰۰ عدد ست حفاظت فردی، دو هزار و ۸۰۰ عدد لباس یکبار مصرف گان، یک هزار و ۱۲۰ عدد لباس یکبار مصرف اورال، یک هزار و ۲۶۰ عدد شیلد محافظ صورت و ۳۱۵ عدد کلاه تمام فیلتر در بین مراکز درمانی استان خبر داد.

وی همچنین به توزیع ۷۰۰ کلاه یکبار مصرف، یک هزار و ۵۰ عدد ماسک سه‌لایه، یک هزار و ۲۶۰ عینک یکبار مصرف، یک هزار و ۴۰۰ عدد دستکش لاتکس، یک هزار و ۴۰۰ عدد دستکش معاینه و دو دستگاه ونتیلاتور پرتابل اشاره کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اعلام اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۲ هزار و ۷۰۷ مورد انواع اقلام بهداشتی توسط بخش خصوصی و اتاق بازرگانی استان تهیه و توزیع شد، تصریح کرد: اتاق بازرگانی بیرجند با همکاری جامعه ابرار اتاق بازرگانی ایران به ۷۱۰ خانوار نیازمند کمک کرده است.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول