اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 28 هزار بسته غذایی در طرح رزمایش ملی ایرانیان

تا پایان ماه مبارک رمضان 60 هزار پرس غذای گرم و 28 هزار بسته غذایی تهیه و بین خانواده‌های محروم و نیازمند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان توزیع خواهد شد.

توزیع 28 هزار بسته غذایی در طرح رزمایش ملی ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» با رویکرد فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا در حال اجراست.

به همین منظور کمیته امداد با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران در کنار همه دستگاه‌های حمایتی تا رفع کامل ویروس منحوس کرونا در خدمت مردم نیازمند و محروم قرار گرفته است.

استاندار زنجان با پیوستن به رزمایش بخشش ایرانیان با اهدای قربانی در این طرح شرکت کرد، فرماندار زنجان نیز با اختصاص 135 کیلوگرم گوشت برای پخت غذای افطاری در این طرح معنوی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در رابطه با اجرای این طرح گفت: طرح اطعام مهدوی بخشی از رزمایش ملی بخشش ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان اجرایی می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه پنج آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی در استان زنجان نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان فعالیت می‌کنند، افزود: برنامه‌ریزی ‌شده است تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل 60 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌ای محروم و نیازمند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان  توزیع شود.

وی گفت: همچنین در ماه مبارک رمضان امسال قریب به 28 هزار سبد غذایی در قالب طرح هم‌سفره و به صورت نقدی و غیر نقدی و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های مددجو و افراد نیازمند توزیع می‌شود.

صفری در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت خیران، نیکوکاران و آحاد مردم استان به روش‌های پیوستن در این طرح عظیم معنوی اشاره کرد و گفت: مرم نیک‌اندیش استان با شماره‌گیری کد دستوری # 024 * 8877 *، مراجعه به سایت امداد استان زنجان به آدرس https://zanjan.emdad.ir و پرداخت از طریق شماره کارت 6037997900000374 در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول