اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برگزاری سلسله نشست‌های طوفان فکری در شرکت توزیع برق استان مرکزی درسال جاری

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سلسله نشست‌های طوفان فکری با هدف ارائه طرح‌های پیشنهادی توسط کارکنان و کارشناسان شرکت توزیع برق در سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری سلسله نشست‌های طوفان فکری در شرکت توزیع برق استان مرکزی درسال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسن ریاحی نسب صبح امروز در نشست بررسی اولویت‌های سال جاری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اظهار داشت: طی سال گذشته 2 هزار و 21 پیشنهاد از سوی کارکنان این شرکت ارائه شده که سرانه پیشنهاد به ازای هر نفر 1.64 درصد و نرخ مشارکت کارکنان 34درصد بوده که نسبت به سال 97 می‌توان گفت 12درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در نظام پیشنهادهای شرکت، هر یک از کارکنان شرکت از طریق سیستم الکترونیکی و به صورت پیامکی پیشنهاد خود را به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال می‌کنند، سپس این پیشنهادها در کارگروه مربوطه مورد بررسی و درصورت تشخیص پیشنهاد به کمیته عالی نظام پیشنهادها ارجاع می‌شود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: این شرکت فرهنگ مدیریت مشارکتی را با همکاری 15 رابط نظام پیشنهادها در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها ترویج کرده و درصد تصویب پیشنهادها طی سال گذشته در شرکت 22 درصد بوده است.              

وی گفت: سرانه ارائه پیشنهاد در سال 1397به میزان  0.94درصد بوده که این رقم  در سال 1398 به عدد 1.64 رسیده که نسبت به سال قبل 0.70 درصد رشد داشته است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: ﻧﺮخ ﻣﺸﺎرﻛﺖ کارکنان در ارائه پیشنهاد در حوزه ستادی با 64درصد بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده و در بین مدیریت برق شهرستان‌ها نیز فراهان با سرانه 51درصد بیشترین سهم را داشته  است.

وی برگزاری جلسات طوفان فکری، برگزاری فراخوان نظام پیشنهادها به صورت هر هفته یک فراخوان و دعوت از برترین پیشنهاد دهندگان و نیروهای خلاق و جوان در جلسات کمیته عالی نظام پیشنهادها و معرفی تعدادی از برترین پیشنهاد دهندگان برای  شرکت در همایش ملی نظام پیشنهادها را  از جمله برنامه ریزی های سال جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول