اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح آماده انتقال تجربیات در مقابله با کرونا به کشورهای منطقه هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام هایی جداگانه به وزرای دفاع و رؤسای ستاد نیروهای مسلح کشورهای منطقه از اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقال تجارب در حوزه مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح آماده انتقال تجربیات در مقابله با کرونا به کشورهای منطقه هستند

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی به وزرای دفاع و روسای ستاد نیروهای مسلح کشورهای منطقه، آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل و انتقال تجربیات در مبارزه با ویروس کرونا را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های خود به وزرای دفاع و روسای ستاد کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان، پاکستان، عمان، قطر کویت، سوریه و لبنان با  اشاره موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا به نقش گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عملیات مبارزه و مقابله با این ویروس خطرناک در کشورمان را خاطر نشان کرد و گفت: نیروهای مسلح ایران آماده تبادل و انتقال تجربیات حاصله به مقامات کشورهای دوست و برادر هستند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه عدم مقابله صحیح و عالمانه با این بیماری می‌تواند همچنان سرعت شیوع این بیماری را افزایش و سلامت یک ملت را به مخاطره اندازد، گفت: عملکرد موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران در کنترل این ویروس می تواند، راهگشای دیگر ملل اسلامی و کشورهای دوست و همسایه باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول