اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

کرونا در آلمان | مجموع مبتلایان به مرز 162 هزار نفر رسید

انجمن بیماری‌های عفونی «رابرت کخ»، اعلام کرد که ظرف 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به کروناویروس با افزایش 945 موردی به 161 هزار و 703 نفر رسید.

کرونا در آلمان | مجموع مبتلایان به مرز 162 هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق آمار و ارقام انجمن بیماری‌های عفونی «رابرت کخ»، با افزایش ۹۴۵ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به ۱۶۱ هزار و ۷۰۳ نفر رسید.

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، انجمن رابرت کخ همچنین امروز (شنبه) اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ مورد جدید به قربانیان کرونا در آلمان افزوده شد تا مجموع فوتی‌های مرتبط با ویروس «کووید-۱۹» در این کشور اروپایی به ۶ هزار و ۵۷۵ مورد برسد.

با اینحال پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به کرونا در آلمان را ۱۶۴ هزار و ۷۷ نفر و مجموع قربانیان این ویروس را ۶ هزار و ۷۳۶ نفر اعلام کرده است.

طبق آخرین اخبار منتشر شده، دستکم سه میلیون ۴۰۲ هزار و ۱۵۹ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده و ۲۳۹ هزار و ۶۲۲ نفر از آنها جان خود را از دست دادند. آلمان بعد از ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، بریتانیا و فرانسه در رده ششم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس قرار دارد.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول