اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مشارکت بیش از1000 مامور یگان ویژه در طرح اهدای خون

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا از اهدای خون توسط 1349 نفر از کارکنان یگان ویژه در فروردین و اردیبهشت سال جاری خبر داد.

مشارکت بیش از1000 مامور یگان ویژه در طرح اهدای خون

به گزارش خبرگزاری فارس محسن عمادی رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه یکی از مولفه های ایجاد همدلی شرکت در امور خیرخواهانه و کمک به نیازمندان است، اظهار داشت: اهدا خون همه روزه باعث نجات جان میلیون ها نفر در دنیا می شود، با وجود تلاش های پزشکی برای تولید خون مصنوعی یا سایر روش های جایگزین، هنوز خون طبیعی انسان تنها راهکار برای حفظ سلامت و جلوگیری از مرگ انسان ها در اثر خونریزی، اعمال جراحی و برخی بیماری ها است.

وی به تاکید فرمانده ناجا مبتی بر اینکه برای تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید اقدامات انقلابی، جهادی، پویا، جهشی و مبتکرانه صورت گیرد پرداخت و گفت: یکی از رویکردهایی که می تواند ناجا را به این مهم نزدیک کند، رویکرد اجتماعی است.

وی ادامه داد:رویکرد اجتماعی در اولویت تمام برنامه ها و ماموریت های نیروی انتظامی و به خصوص یگان های ویژه ناجا قرار گرفته است.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا گفت: در شرایط فعلی که کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، با توجه به وجود این ویروس و کاهش بانک خون در سازمان های انتقال خون، کارکنان یگان های ویژه با حضوری پرشور در این مراکز اقدام به این امر خداپسندانه یعنی اهدا خون کرده اند.

وی با بیان اینکه کرونا نباید ما را از اهدای خون غافل کند، خاطر نشان کرد: پس از آنکه مسؤولان سازمان انتقال خون اعلام کردند که ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی شود، در فروردین و اردیبهشت امسال یک هزار و 349 نفر از کارکنان یگان ویژه برای اهدا خون به این مراکز مراجعه کردند.

وی افزود: تاکنون 607 هزار و 50 سی سی خون توسط کارکنان یگان ویژه به بانک خون تزریق شده است، امیدواریم توانسته باشیم گوشه ای از کمبود خون، این مایه حیاتی بیماران را جبران کرده باشیم.

رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا از ادامه این طرح خداپسندانه در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: مشارکت در برنامه های جمعی و گروهی موجب افزایش روحیه نشاط در بین همکاران و بالا رفتن میزان بهره وری و کارایی آن ها می شود.

وی گفت:امیدواریم حضور پرشور و همیشگی همکاران در این طرح معنوی ادامه دار باشد تا بتوانیم به رسالت خود یعنی رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و پلیسی که درهمه حال در کنار مردم است جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول