اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

2 میلیون تماس با سامانه 137 در سال گذشته

شهروندان تهرانی سال گذشته 2 میلیون و 127 هزار تماس با سامانه 137 برقرار کرده‌اند.

2 میلیون تماس با سامانه 137 در سال گذشته

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تهران بیش از 10 سال است که فعالیت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده و گوش شنوایی برای مردم و مطالبات آنها به شمار می‌آید.

بر اساس آخرین آمار ارائه شده در سال 1398 شهروندان تهرانی 2 میلیون و 127 هزار و 700 تماس با سامانه 137 شهرداری تهران برقرار کرده‌اند که به طور میانگین در هر روز 5 هزار و 830 تماس برقرار شده است.

در این میان بیش از 70 درصد درخواست‌ها و مطالبات شهروندان تهرانی مربوط به حوزه خدمات شهری و مسائل مرتبط با آن بوده است.

پس از آن 14.7 درصد تماس‌ها به حوزه فنی عمرانی و 12.3 درصد تماس‌ها به حوزه شهرسازی و معماری مرتبط بوده است. این در حالی است که دو حوزه حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی به ترتیب با 1.7 درصد و یک درصد کمترین مسائل ذکر شده از طرف شهروندان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خود اختصاص داده‌اند.

این در حالی است که در برخی از حوزه‌ها همچون خدمات شهری و شهرسازی و معماری مطالبات شهروندان به نسبت سال گذشته افزایش داشته و بالطبع در سایر حوزه‌ها با کاهش تماس‌های شهروندان مواجه بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول