اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای انتقال آب سد تنگ‌سرخ به شیراز

منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم گفت:،سرمایه گذاران برای انتقال آب سد تنگ سرخ و شش پیر به شیراز آماده سرمایه گذاری هستند اما مسئولان نیز باید نگاه مثبت خود را در این راستا تبدیل به یک مدل اجرایی کنند.

اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای انتقال آب سد تنگ‌سرخ به شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفترمجمع نمایندگان فارس ، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک با سرمایه گذاران بخش خصوصی، برخی مدیران واحدهای صنعتی و مصرف کنندگان کلان صنعتی آب و مسئولان آب استان فارس اظهار کرد: اگر با واقعیت‌هایی که استان فارس و شهرشیراز در زمینه آب شرب، صنعتی مواجه است، روبه رو نشویم، یعنی از واقعیت فرار کرده‌ایم.

وی افزود: واقعیت این است که ما در شهرستان شیراز مشکل آب داریم؛ از طرفی ظرفیت‌هایی داریم که از آن استفاده نشده و معتقدم اگر مشکلات درست مطرح شود، مدیران استان بهتر می‌توانند برای حل مشکل کم آبی اقدام کنند.

منتخب مردم شیراز وزرقان در مجلس یازدهم با انتقاد از کم کاری‌ها در زمینه انتقال آب خلیج فارس به استان فارس، یادآور شد: چطور ممکن است از بندرعباس 970کیلومتر آب را به استان‌های دیگر انتقال داد اما 120 کیلومتر را نمی‌توانیم به استان فاس بیاوریم؟

عزیزی با بیان اینکه نباید برای حل مشکل کم آبی چشممان به دست دولت باشد، افزود: دولت منابعی برای این کار ندارد و نخواهد داشت و نیاز است واحدهای صنعتی و صنعتگران و واحدهای تولیدی در این زمینه یک تصمیم شجاعانه و هوشمندانه بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر سرمایه گذاران استان پای کار بیایند، مشکل حل می‌شود اما متاسفانه در حال حاضر واحدهای صنعتی راحت ترین مسیر را برای تامین آب انتخاب کرده‌اند و چاره‌ای هم ندارند.

منتخب شیراز و زرقان در مجلس یازدهم تاکید کرد: از چاهی که محل تامین آب مردم است، نباید برای صنعت استفاده کرد لذا برای کوتاه مدت باید از منابعی که در اختیار داریم، تخصیص آب گرفته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول