اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

مجلس مسجد ارک تعطیل شد/ مناجات‌خوانی با تصاویر آرشیوی از حرم رضوی

در پی تعطیلی مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران، منصور ارضی برنامه مناجات‌خوانی مجازی خود را از کنار حرم رضوی پی‌گیری می‌کند. این برنامه البته با صدای ارضی و تصاویر آرشیوی از حرم دنبال می‌شود.

مجلس مسجد ارک تعطیل شد/ مناجات‌خوانی با تصاویر آرشیوی از حرم رضوی

به گزارش خبرنگار مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، با اعلام تعطیلی مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان در مسجد ارک تهران، برنامه مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی به صورت مجازی و از کنار حرم نورانی حضرت رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس برای مخاطبان دایر می‌شود.

بر اساس این گزارش، مجلس شب‌های ماه مبارک رمضان مسجد ارک از پنجشنبه قبل از شروع ماه رمضان با مناجات‌خوانی حاج منصور ارضی در این مسجد آغاز شده بود، اما موسسه قدیم‌الاحسان این برنامه را در عصر پنجشنبه گذشته و ساعاتی قبل از شروع مراسم شب هفتم ماه مبارک رمضان تعطیل اعلام کرد.

این مجلس که بنابر اعلام موسسه قدیم‌الاحسان با ملاحظات بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شد، به دلیل کثرت جمعیت، مورد انتقاد واقع شده بود و نهایتاً در حالی که هفت شب از آن می‌گذشت، تعطیل شد.

حاج منصور ارضی، مناجات‌خوان پیشکسوت پس از تعطیلی این برنامه، از امشب مراسم مناجات‌خوانی خود را در فضای مجازی پیگیری خواهد کرد و طبق اعلام صفحه رسمی او، مجلس مجازی او از امشب در جوار حرم مطهر امام هشتم، دایر خواهد بود.

این برنامه ۱۵ دقیقه به اذان مغرب به افق تهران از طریق صفحه hajmansourarzi_video@ در اینستاگرام پخش می‌شود.

طبق اطلاع خبرنگار فارس، این برنامه بدون حضور حاج منصور ارضی و صرفا با پخش صدای او روی تصاویری از حرم مطهر به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول