اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ اهدای خون تلاش کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ اهدای خون در جامعه تلاش کنند.

روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ اهدای خون تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در جمع اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان  با تاکید بر اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی  بیان کرد: با همکاری و تعامل خیران، نیکوکاران، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی در رزمایش بزرگ مواسات همدلی و کمک مومنانه در استان هرمزگان کمک های خوبی جمع آوری شده است.

 وی افزود : اقلام نقدی و غیر نقدی مردم و خیران که جمع‌آوری شده به ‌صورت دقیق توزیع و خیران در جریان روند آن از طریق بازتاب رسانه‌ ها خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان هدف از اجرای رزمایش مواسات و همدلی را کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: برای کمک به صنوف و مشاغل آسیب‌ دیده از این واقعه نیز برنامه‌ریزی و تدابیر لازم انجام شده است.

شیبانی تذرجی ادامه داد: هم اکنون شناسایی افراد  نیازمند و آسیب پذیر جامعه  و توزیع اقلام غذایی و موارد مورد نیاز  با همکاری مجموعه سپاه شکل گرفته است.

شیبانی گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی خیران، مردم نیکوکار، مسئولان، دستگاه‌های مختلف اجرایی، دستگاه و نهادهای حمایتی در رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان هرمزگان گام‌های موثری برداریم.

 وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها و تشویق نمودن این موضوع توسط رسانه‌ها مهم بوده و در اجرایی شدن هر چه بیشتر مواسات و کمک به مستمندان موثر است.

مسئول کمیته ادارات و نهاد های قرار گاه مرکزی مواسات و همدلی هرمزگان بر ساماندهی و  جمع آوری کمک‌مومنانه در جهت توزیع بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: در این زمینه برای جمع آوری کمک‌های نقدی یک شماره حساب واحد اعلام شده است.

معاون استاندار هرمزگان در این نشست به ضرورت اهدای خون نیز اشاره کرد و گفت: با توجه  به ماه مبارک رمضان نیاز به گروه های مختلف خونی مورد تقاضا و نیاز بیشتری است که می‌طلبد اداره کل انتقال خون در زمینه جذب مشارکت مردم برای اهدای خون تدبیر کند.

شیبانی با اشاره به نیاز روزانه ۲۵۰ واحد خون در استان افزود: کارکنان دستگاه‌ها همواره  در مباحث امور خیرخواهانه مادی و معنوی پیشگام بوده‌اند و در این راستا نیز دریغ نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ اهدای خون داوطلبانه توسط کارکنان و تبیین ضرورت و نیاز  بیماران تالاسمی به فرآورده های خونی در استان تلاش کنند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول