اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهرداری در 3 ماهه اول سال تنها 30 درصد درآمدهایش محقق می شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران باید ماهانه 2547 میلیارد تومان درآمد کسب کند ولی در حال حاضر کمتر از هزار میلیارد در ماه بوده است گفت:شهرداری در 3 ماهه اول سال تنها 30 درصد درآمدهایش محقق می شود.

شهرداری در 3  ماهه اول سال تنها 30 درصد درآمدهایش محقق می شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ادامه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران نوبت به بررسی بسته پیشنهادی شهرداری تهران با عنوان محرک اقتصادی رسید.

حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص این بسته پیشنهادی گفت: همانطور که می دانید بحران کرونا نه تنها درآمدهای ما را کاهش داده است بلکه اقتصاد کل کشورهای دنیا را هم دچار مشکل کرده است.

وی افزود: برخی از کشورها به طور مشخص اروپایی ها برآوردی که از خسارت های عمومی این بحران را دارند این وضعیت را با رنگ قرمز علامت گذاری کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در کشور ما هم در جلسات متعدد هم به موضوع مبارزه با این بیماری پرداخته شده است و هم برای رشد اقتصادی چاره جویی می کنند.

رسولی گفت: اداره پایتخت به عهده مدیریت شهری است و ما هم علاوه بر اینکه از ابتدای شیوع بیماری در کنار مردم خواهیم بود و به عزیزان مان در حوزه بهداشت و درمان کمک می کنیم باید در این شرایط با کمترین آسیب و تبعات امکان زندگی مطلوب را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: به موازات اقدامات حوزه پیشگیری از همان آغازین روزها به حوزه های مختلف توجه شده و پیش فرض ما این بود که باید برای حوزه مدیریت مالی فکری ویژه کرد و چاره جویی جدی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: 87 درصد معاملات حوزه مسکن نسبت به فروردین سال گذشته کاهش داشته است و همین یک شاخص حکایت از مشکلات اقتصادی دارد.

فراهانی گفت: برای تحقق بودجه 30 هزار میلیادر تومانی شهرداری در سال جاری باید 2547 میلیارد تومان در هر ماه درآمد کسب می کردیم در حالی که بعید است در سه ماهه اول سال جاری ماهانه بیش از هزار میلیارد تومان درآمد کسب کنیم.

وی ادامه داد: این یعنی اینکه کمتر از 30 درصد درآمد لازم خود را به دست خواهیم آورد که همین موضوع باعث شد تا لایحه ای از سوی شهردار تهران به شورای شهر آورده شود با عنوان محرک اقتصادی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول