اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

گزارشی از فعالیت خلاف دستورالعمل وزارت بهداشت در همدان نداشتیم

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به رعایت فاصله‌گذاری هوشمند گفت: تاکنون گزارشی از فعالیت واحد صنفی خلاف دستورالعمل وزارت بهداشت در همدا‌ن ارائه نشده است‌.

گزارشی از فعالیت خلاف دستورالعمل وزارت بهداشت در همدان نداشتیم

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح نظارتی کرونا در استان اظهار کرد: همچنان برنامه نظارتی خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراجع نظیر صنعت، معدن و تجارت و اصناف ادامه می‌دهیم.

وی به اجرای طرح هوشمند بازگشایی واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان از سوی واحدهای صنفی مورد توجه است که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هر روز رصد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از طرح تشدید نظارت‌ها نسبت به وجود اقلام ضروری مورد نیاز شهروندان آن هم به قیمت مصوب در ایام ماه رمضان خبر داد و افزود: در این زمینه اغلب صنف‌ها موضوع را رعایت می‌کنند و جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها صبح و بعد ازظهر ادامه دارد گفت: با اداره دامپزشکی نیز در خصوص نظارت در بازار نسبت به تولید، ذبح و عرضه مواد خام دامی همکاری ویژه‌ای داریم.

حسن‌پور با بیان اینکه طبق تصمیمات کمیته ملی مشخص شده که چه واحدهایی در استان در کنترل بیماری کرونا و در فاصله‌گذاری هوشمند فعالیت کنند و چه واحدهایی باید تعطیل باشند گفت: طبق این دستورالعمل مراجعی که باید تعطیل باشند اما در حال حاضر فعالیت می‌کنند در همدان گزارشی نشده که اگر باشد قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: واحد به خصوصی از سوی نیروی انتظامی نیز در این زمینه فعال است و نظارت‌ها را در برنامه دارد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول