اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت کرونا در گیلان‌غرب و قصرشیرین «سفید» است

استاندار کرمانشاه گفت: در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلان‌غرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است که خبری امیدوارکننده برای کرمانشاهی‌هاست.

وضعیت کرونا در گیلان‌غرب و قصرشیرین «سفید» است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز در حاشیه نشست همزمان ستاد ملی کرونا و ستادهای کرونا در استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانسی و به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در نشست امروز شاهد تصویب مصوبات استانی و ملی بسیار خوب و راهگشایی در زمینه بحران کرونا بودیم.

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا شهرستان‌های دارای وضعیت سفید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مساجد و حسینیه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

استاندار کرمانشاه  تصریح کرد: خوشبختانه در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلان‌غرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است که خبری امیدوار کننده برای کرمانشاهی‌ها است.

وی اظهار داشت: همچنین براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شب‌های مبارک احیاء امکان برگزاری این آیین روحانی با حضور مردم در برخی از اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم و این مراسم از طریق صدا و سیما پخش زنده می‌شود.

بیش از 59 هزار و 500 واحد صنفی کرمانشاه برای دریافت گواهی سلامت ثبت‌نام کرده‌اند

بازوند در ادامه از ثبت‌نام 59 هزار و 600  واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه خبر داد و گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت‌نام را انجام دهند‌. این واحدها تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی و طبق پروتکل‌های مربوطه فعالیت خواهند کرد.

وی کرمانشاه را از جمله استان‌های موفق در مرحله اول غربالگری اعام کرد و افزود: در مرحله غربالگری علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می‌شود و این کار موجب شناسایی ناقلین خاموش در سطح جامعه می‌شود و برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول