اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

فرهادی زاد: معاونت ورزش بانوان برای حضور خانم ها در صحنه مدیریت پیشگام است

معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: روحیه مطالبه گری در خانم های ورزشکار دغدغه مسئولین است و این فضا باعث می شود که دختران جوان ما در صحنه های فعالیت ورزشی شرایط بهتری برای خودشان ایجاد کنند.

فرهادی زاد: معاونت ورزش بانوان برای حضور خانم ها در صحنه مدیریت پیشگام است

به گزارش خبرگزاری فارس، مهین فرهادی زاد پس از حضور در جلسه معارفه نواب رییس کمیته های تخصصی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حرکت خوبی را رقم زد. حضور زنان در فعالیت ها و صحنه های تصمیم سازی و تصمیم گیری ها خیلی موثر خواهد بود. برای موفقیت هیچ راهی جز با حضور خانم ها در فضاهای مدیریتی و کارشناسی وجود ندارد و با توجه به توانمندی خانم ها خوشبختانه این حضور باعث می شود که هر روز نسبت به رشته خودشان مسئولیت بیشتری را بپذیرند و اختیار بیشتری داشته باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: با توجه به نکاتی که سرپرست فدراسیون مطرح کردند در خصوص فعالیت خانم ها به صورت جداگانه و شرایطی که برای تقویت این رشته در این بخش قرار است انجام شود، به عقیده من این دیدگاه بسیار با ارزش است و معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان هم برای بخش بانوان و حضور توانمند خانم ها در صحنه های مدیریت پیشگام است. امیدوارم این اقدامات بتواند فضای قوی تری را برای حضور زنان و دختران ما فراهم کند. 

وی با تاکید بر روحیه مطالبه گری خانم ها در خصوص سهم خواهی در بخش مدیریت ورزشی کشور گفت: روحیه مطالبه گری در خانم های ورزشکار دغدغه مسئولین فدراسیون است و این فضا باعث می شود که دختران جوان ما در صحنه های فعالیت ورزشی شرایط بهتری برای خودشان ایجاد کنند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول